לחשוף את ההקלטות

"אשכנזי יפרוש דקה אחרי שתשמעו את ההקלטות"

תמונה – הליכוד
ראש הממשלה ממשיך במתקפה נגד בכיר 'כחול לבן' ומבטיח: "גבי אשכנזי יפרוש מהחיים הפוליטיים דקה אחרי שתשמעו את ההקלטות שלו. צו איסור פרסום מונע ממני לפרט זאת אבל כל אזרח היה מתוקמם"

בכנס בחירות של הליכוד תקף בחריפות ראש הממשלה נתניהו את המועמד למשרת שר הביטחון של מפלגת 'כחול לבן', ח"כ גבי אשכנזי, בדרישה לחשוף את ההקלטות הסוערות מפרשת המסמך המזוייף: "גבי אשכנזי יפרוש מהחיים הפוליטיים דקה אחרי שתשמעו את ההקלטות שלו. צו איסור פרסום מונע ממני לפרט זאת אבל כל אזרח היה מתוקמם. לכן אני דורש את פרסום ההקלטות עוד לפני הבחירות".

ח"כ גבי אשכנזי הגיב בציוץ בטוויטר: "שמעתי הערב את שקריו של נתניהו. אני לא ארד לרמה שלו, אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתביייש בשבילו. אם הוא חושב שאני לא יכול להישאר בפוליטיקה- למה נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל? מנהיגות צריכה להיות ערכית – תבחרו לאיזה נתניהו אתם רוצים להאמין."

בתגובה לתגובה של ח"כ אשכנזי איימו בליכוד: "אם תמשיך לשקר נאלץ לפרסם את הניסיונות שלך להצטרף לליכוד ואת הסירובים שקיבלת בגלל הדברים הנוראיים שאמרת בהקלטות שלך. עזוב פוליטיקה, קודם תתנצל בפני בני העדה הדרוזית, אחינו ואהובינו. זאת אזהרה אחרונה"

"זאת אזהרה אחרונה"

גם את גנץ תקף נתניהו על פרשת המימד החמישי: "ברור מאליו שמשהו לא טוב קורה אצל בני גנץ. זה מעבר לחילוקי דעות. משהו קורה. אולי כתוצאה מכניסה לחיים הציבוריים או לחשיפת פרשת המימד החמישי. משהו קורה. והדבר הזה מעורר שאלות האם אנחנו יכולים להמר על עתידנו. תפקיד ראש הממשלה מאוד מאתגר וזה גדול על גנץ. רואים את זה בכל ראיון ובכל הופעה. מיקוד וחדות של המחשבה ואלה לא דברים של מה בכך. להטיס את המטוס הזה שנקרא מדינת ישראל ולהביא אותו למחוז חפצו זאת פעולה מאוד קשה ואני אומר באחריות שמשהו לא טוב קורה שם ואסור להמר על זה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!