שפל חדש

אבי דיכטר: "מה באמת יודע המודיעין האיראני על גנץ?"

תמונה – צילום: אלון בסון, משרד הביטחון
ראש השב"כ לשעבר ח"כ אבי דיכטר מצטרף לרמיזות שמפזר יאיר נתניהו על סרטונים מביכים שנמצאו בפלאפון של יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ.

בפוסט שפרסם ח"כ אבי דיכטר מהליכוד, הוא כותב ורומז על הסרטונים המביכים מהפלאפון של גנץ: "מה באמת יודע המודיעין האיראני על גנץ? בין מתי המעט שיודעים, נמצאים ראשי כחול לבן. מבחינתם הבחירות צריכות להתקיים היום, שכן הם יודעים שבשבוע הקרוב עלילות גנץ ואיראן עלולות לצאת ולהגיע לציבור המצביעים. ואלה, המצביעים והעלילות, יפגעו קשות בכחול לבן."

דיכטר מוסיף: "הרבה כח משקיעים לפיד ובוגי ואשכנזי כדי להחזיק את המכסה צמוד לסיר אשר בו מבעבעת עיסת גנץ.אם נסתמך על דברים שכתב יואב יצחק, הרי שזה נראה כמו קצה הקרחון של סיפור המעשה. גנץ נמנע מלעדכן את אנשי הביטחון בדבר התכנים האמיתיים והמביכים ששלח או קיבל באמצעות ישומונים (אפליקציות) שונים. בהם השתמש. הסתרת המידע, מעוררת שאלות קשות בדבר אופן התנהלותו ושיקול הדעת שלו. גנץ נתון עתה לסיכון אמיתי של סחיטה, במיוחד בתקופה שהוא מכהן בתפקיד יו״ר כחול לבן ומוצב כמועמדה לראשות הממשלה. כמו כן מעוררת ההסתרה חשש, שמא מידע זה חשוף בפני גורמים עוינים"

"אפשר לבחון את ההשלכות ובעיקר את הסיכונים מכל זה, במספר מימדים : המימד הראשון, הוא הסחיטה. את שיקוליו של גנץ, ימהל המודיעין האיראני בחומרים מביכים מתוך מה ״ששתו״ ממכשיריו. המימד השני, הוא גנץ עצמו שיודע כי מעל ראשו מתנוססת חרב שמאיימת עליו. כל אימת שיעסוק בנושאים רגישים, יזכירו לו האיראנים שיש דברים רגישים יותר… המימד השלישי הוא עצם העובדה שרק גנץ יודע מה למען השם יכולים היו האיראנים לשאוב ממכשיריו. איזה חומרים רגישים ומביכים הוא החזיק."

הציוץ של יאיר נתניהו בטוויטר
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!