"מתבייש"

ריבלין: "מערכת בחירות איומה שמידרדרת עד כדי טינופת"

תמונה – צילום: קובי גדעון, לע"מ
נשיא המדינה ראובן ריבלין יצא להצביע וסיפר על תחושותיו ביום הזה: "אני מוכרח לומר, שהיום אין לי שום חגיגות יש לי תחושה לא פושטה אפילו של בושה מולכם אזרחי מדינת ישראל היקרים. זה פשוט לא מגיע לנו. לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומה שמידרדרת עד כדי טינופת" / צפו

נשיא המדינה ראובן ריבלין הצביע בקלפי בירושלים ופנה לאזרחי ישראל לצאת להצביע: "אני מלווה את הבחירות בישראל מיום הקמת המדינה. כמעט בכל הבחירות השתתפתי גם, תמיד יום בחירות היה יום חג, ראינו אותו כיום חג לדמוקרטיה הישראלית. אני מוכרח לומר, שהיום אין לי שום חגיגות יש לי תחושה לא פושטה אפילו של בושה מולכם אזרחי מדינת ישראל היקרים. זה פשוט לא מגיע לנו. לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומה שמידרדרת עד כדי טינופת. כמו המערכת שנגמרת היום אנחנו אסור לנו לצפות לנו פעם נוספת"

נשיא המדינה על מערכת הבחירות השלישית: צאו להצביע. כל הצבעה נכונה

הנשיא ריבלין בקלפי: יש לי תחושה של בושה. לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומהNofar Moshe Ferdo

Posted by ‎כאן חדשות‎ on Monday, March 2, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!