רמז עבה

אורלי לוי תקים את ממשלת הימין?

תמונה – גשר
חסר מנדט אחד: לאחר הניצחון המטורף של ראש הממשלה נתניהו בתוצאות המדגמים, אורלי לוי ממפלגת גשר רומזת בתגובה ראשונה על התוצאות, על הצטרפותה לממשלת הימין: "כולי תקווה שנקום מחר לעידן חדש של עשייה"

ח"כ אורלי לוי ממפלגת העבודה גשר מרצ, רומזת על הצטרפות לממשלת הימין של נתניהו? בתגובה ראשונה שפרמסה על תוצאות הבחירות היא כותבת: "זהו זה. הקלפיות נסגרו, האקשן נגמר ועכשיו הזמן להודות לכל מי שיצא להצביע לטובת השינוי שאנחנו מביאים ובראש ובראשונה לפעילים המסורים שלנו. ראיתי אתכם היום – הולכים עד הסוף עם האמת שלכם. הוכחתם שאכפת לכם, שאתם מוכנים לפעול לטובת הנושאים שחשובים לכם. לנו. כחברה חזקה שכמהה לשינוי אמיתי. תודה שבחרתם בנו."

לסיום כותבת אורלי לוי: "תודה שאתם בוטחים בי שאייצג אתכם נאמנה. אני ושותפיי היקרים – לא נאכזב. כולי תקווה שנקום מחר לעידן חדש של עשייה, בזכותכם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!