הדחה משפטית

טיבי תומך: החוק שימנע מנתניהו להקים ממשלה

תמונה – פייסבוק אחמד טיבי
בעקבות תוצאות הבחירות, 'מפלגת 'כחול לבן' החלו במגעים עם מפלגות השמאל והערבים לקדם חוק שימנע מראש ממשלה עם כתב אישום להקים ממשלה. ח"כ טיבי תומך. השרה רגב בתגובה: "אחמד טיבי הבטיח והוא מקיים"

השרה מירי רגב הגיבה לחקיקה שמנסים לקדם נגד נתניהו: "אחמד טיבי הבטיח והוא מקיים: הבטיח להדיח את נתניהו ואת הליכוד. הבטיח לשלוט בבני גנץ, וגנץ לא עומד בלחץ ונכנע לטיבי. מהלך החקיקה שמובילים טיבי את גנץ הוא לא פחות מאשר תחילתה של הפיכה שלטונית. לא ניתן לזה לקרות."

שר הביטחון נפתלי בנט הגיב ליוזמת החקיקה נגד נתניהו: "היוזמה של אחמד טיבי ועפר שלח לחקיקת ״חוק פסילת נתניהו״ היא מהלך אנטי דמוקרטי קיצוני שמהווה יריקה בפרצוף של חצי מדינה. לפני יומיים היו בחירות, וכבר מנסים לעקוף את רצון העם באמצעים פסולים. ימינה תתייצב באופן מוחלט נגד מהלך זה ותילחם בכך בכל כוחנו." כתב בנט בחשבון הפייסבוק שלו.

שר הפנים אריה דרעי תקף את היוזמה: "הרעיון להעביר לאחר הבחירות ואחרי שהציבור אמר את דברו, חוק אישי שימנע מנתניהו לכהן כראש הממשלה הוא חרפה ושבירת כל כללי המשחק של המערכת הפוליטית. כחול לבן מוכנים להקריב את טובת המדינה ואחדות העם על מזבח השנאה האישית לנתניהו שמאחדת בינם לבין ליברמן והרשימה המשותפת. חשבתי שהם למדו לקח מהמכה שספגו בבחירות ש״רק לא ביבי״ אינה אג׳נדה ואינה תכנית עבודה. עדיין לא מאוחר להתעשת"

העיתונאי אבישי בן חייב התייחס למהלכים של כחול לבן והרשימה המשותפת להדיח את נתניהו: "זה גם רגע מרתק להיסטוריונים של עם ישראל: האליטה הישראלית חסרת האחריות והכוחנית במאבקה על ההגמוניה מעמיקה הקרע בין יהודים לערבים ומגייסת את ערביי ישראל לסייע לה להדיח ולהכניס לכלא את המנהיג והסמל היהודי הכי נערץ ברבע הראשון של המאה ה21 ולשלוט בתומכיו: רוב העם היהודי היושב בציון."

https://twitter.com/YinonMagal/status/1235140607653433344?s=20

אמש כתב יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן: "עדיין לא ברור איזו ממשלה תקום, אבל חשוב לי להבהיר שתי נקודות: 1. בחירות חדשות לא תהיינה 2. לא נצטרף לשום ממשלה בראשות נתניהו ובהשתתפות ש"ס ויהדות התורה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!