בתמיכת המשותפת

גנץ שוחח עם בנט וליצמן בניסיון להקים ממשלה

תמונה – לשכת בנט
רגע לאחר קבלת המנדט מהנשיא, שוחח יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ עם שר הביטחון נפתלי בנט, והזמין אותו לפגישה בניסיון להקמת ממשלת אחדות. שר הביטחון אמר לגנץ כי "לא ייפגש עמו כל עוד מפלגתו לא תתנער מתמיכתה של הרשימה המשותפת תומכת המחבלים.". ליצמן שגם זכה לשיחה מפתה, סירב לפגישה והפנה את גנץ ליריב לוין מהליכוד.

רגע לאחר קבלת המנדט, יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, שוחח עם יו"ר ימינה ושר הביטחון, ח"כ נפתלי בנט. גנץ עידכן כי בכוונתו לפעול להקמת ממשלה רחבה ככל הניתן שתתמודד עם האתגרים המשמעותיים של מדינת ישראל בעת הזו. גנץ הזמין את בנט להיפגש ואמר לו כי הוא נכון לסייע לו ככל הנדרש בתפקידו בעת הזו.

מלשכת בנט נמסר בתגובה: "השר בנט קרא לגנץ להיכנס עוד היום לממשלת חירום לאומית בראשות בנימין נתניהו על מנת לצלוח את משבר הקורונה, ולאחר מכן תשוב המערכת הפוליטית אל המצב הנוכחי. שר הביטחון אמר לגנץ כי לא ייפגש עמו כל עוד מפלגתו לא תתנער מתמיכתה של הרשימה המשותפת תומכת המחבלים."

בנאומו בבית הנשיא תקף יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ ראש הממשלה נתניהו: "היו נסיונות לא לגיטימיים של ראש הממשלה הנוכחי לחמוק ממשפט צדק תוך מתקפה על המערכות הממלכתיות בישראל. איש מאיתנו לא גדול יותר מהעם. מי שירים ידו על המשטר הדמוקרטי בישראל יביא על עצמו את סופו הפוליטי והציבורי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!