אחדות?

ריבלין, גנץ ונתניהו מפלרטטים ברשת

תמונה – כחול לבן
נשיא המדינה ריבלין הצטרף לרומן הפוליטי ברשת בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר 'כחול לבן' גנץ, ששיתפו זה את זה ברשת הפייסבוק: "אוליי נמשיך עם זה על שולחן הממשלה חברים?". לפיד האשים: "הלא דמוקרטיה הזו הודיעה לכם היום דבר אחד, שאסור לכם שאסור לצאת מהבית"

למרות המתקפה של בכיר 'כחול לבן' יאיר לפיד נגד ראש הממשלה נתניהו בעקבות המגבלות שהטיל על אזרחי ישראל מחשש מהתפשטות נגיף הקורונה. יו"ר 'כחול לבן' ח"כ גנץ שיתף פוסט של ראש הממשלה נתניהו, וכתב: "כשזה מגיע לחיי אדם – אין פוליטיקה, ישראל לפני הכל. שמרו על עצמכם ועל קרוביכם ומלאו אחר ההנחיות."

ראש הממשלה נתניהו שיתף בחזרה את הפוסט של גנץ, וכתב: "חשוב מאוד! תודה, בני". לפלירטוט הפוליטי הצטרפת נשיא המדינה ריבלין ששיתף וכתב: "אוליי נמשיך עם זה על שולחן הממשלה חברים?"

העיתונאי יובל קרני מדווח, כי בכירים ב'כחול לבן' מאשימים את לפיד בטרפוד ממשלת אחדות וגרימת נזק למפלגה.

אמש, האשים ח"כ יאיר לפיד את ראש הממשלה נתניהו בהפחדת הציבור. בסרטון שהפיץ האשים לפיד: "זו לא דמוקרטיה. והלא דמוקרטיה הזו הודיעה לכם היום דבר אחד, שאסור לכם שאסור לצאת מהבית. תשאלו את עצמכם באיזה מדינות ממשלה לא נבחרת מודיעה לאזרחים ש אסור לכם לצאת מהבית".

לאחר שעורר סערה על רשלנות, הבהיר לפיד את דבריו: "היות ואני רואה שהעניין לא הובן. אני מבהיר: ברור שלא הצעתי להפר את ההנחיה לא לצאת מהבית. כולם חייבים לשמור על הוראות משרד הבריאות. אני כן עומד על עמדתי שתהיה מאחורי ההנחיה הזו ממשלה לגיטימית וכנסת מתפקדת ומפקחת."

ח"כ דודי אמסלם הגיב לטענות של ח"כ לפיד שהאשים את נתניהו בהפחדת הציבור: "לרוב דברי ההבל של מר לפיד לא משפיעים על עם ישראל. במקרה דנן זה גם מופקר ומסוכן. על זה שלמה המלך כבר אמר בספר משלי: "גַּם אֱוִיל מַחֲרִישׁ, חָכָם יֵחָשֵׁב; אֹטֵם שְׂפָתָיו נָבוֹן".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!