מגיב לבאזז

נתניהו לסלע: "רותם, ישראל היא מדינתו של העם היהודי"

תמונה – חיים צח, לע"מ
נתניהו מגיב בפייסבוק לדוגמנית רותם סלע שהטיחה ביקורת קשה באינסטגרם נגד מירי רגב ומפלגת הליכוד על עמדתם בנושא הקמת ממשלה/גוש חוסם עם המפלגות הערביות "קודם כל, תיקון חשוב: ישראל היא לא מדינת כלל אזרחיה. לפי חוק יסוד הלאום שהעברנו, ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי"

ראש הממשלה נתניהו מגיב לביקורת הקשה שהטיחה רותם סלע באינסטגרם נגד הראיון של מירי רגב אצל רינה מצליח "מתי לעזאזל מישהו בממשלה הזו ישדר לציבור שישראל היא מדינת כל אזרחיה, וכל בני האדם נולדו שווים? גם הערבים רחמנא ליצלן הם בני אדם"

"מירי רגב יושבת ומסבירה לרינה מצליח שהציבור צריך להיזהר כי במידה ובני גנץ ייבחר הוא יהיה חייב להקים ממשלה עם הערבים. רינה מצליח שותקת. ואני שואלת את עצמי, למה רינה לא שואלת אותה בתדהמה – ומה הבעיה עם הערבים?" "ההודעות הדוחות שלכם לא ימנעו ממני לעולם להגיד את הדעה שלי. דור שלם של ילדים גדל במדינה שלנו בלי תקווה לשלום, וזה עצוב ומדכא".

הבוקר נתניהו הגיב לביקורת בפוסט שפרסם בפייסבוק: רותם סלע היקרה, קראתי את מה שכתבת. קודם כל, תיקון חשוב: ישראל היא לא מדינת כלל אזרחיה. לפי חוק יסוד הלאום שהעברנו, ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי – ושלו בלבד. כמו שכתבת, אין שום בעיה עם אזרחי ישראל הערבים – הם שווי זכויות ככולנו וממשלת הליכוד השקיעה במגזר הערבי יותר מכל ממשלה אחרת.

הליכוד רק ביקש לחדד את השאלה המרכזית בבחירות האלה: זו ממשלת ימין חזקה בראשותי או ממשלת שמאל של יאיר לפיד וגנץ בתמיכת המפלגות הערביות. אין ללפיד וגנץ דרך אחרת להקים ממשלה וממשלה כזאת תערער את ביטחון המדינה והאזרחים. ההכרעה – עוד חודש בקלפי. יום טוב.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.