פוליטיקת קורונה

יעלון נגד נתניהו: "אילו היה אזרח רגיל היה נעצר בעוון המרדה"

תמונה – אלעד מלכה
לאחר התפטרותו הדרמטית של יו"ר הכנסת אדלשטיין, בכיר 'כחול לבן' בוגי יעלון במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נתניהו: "מסית באמצעות שליחיו נגד בג״צ והחלטותיו; מסית איש באחיו עד כדי סכנת חיים; ועוד. אילו היה אזרח רגיל היה נעצר בעוון המרדה. ואתם עדיין שותקים?"

בכיר 'כחול לבן' במתקפה נגד רה"מ נתניהו: "שרים וחברי כנסת ב״גוש החסינות״, מתי תרימו ראש ותשמיעו קול? נתניהו גרר את מדינת ישראל לשלוש מערכות בחירות בגלל הסתבכויותיו הפליליות, ונכשל! איננו מקבל את תוצאות הבחירות; קורא תגר על הרוב בכנסת; מסית באמצעות שליחיו נגד בג״צ והחלטותיו; מסית איש באחיו עד כדי סכנת חיים; ועוד. אילו היה אזרח רגיל היה נעצר בעוון המרדה. ואתם עדיין שותקים?"

ח"כ לפיד צייץ: "יו"ר כנסת שמפר צו של בית המשפט העליון זו אנרכיה. נתניהו שלח את יולי לשרוף את הדמוקרטיה? איפה חברי הכנסת ההגונים של המחנה הלאומי? אנחנו נגן על הדמוקרטיה בכל דרך."

ח"כ אחמד טיבי: "יש רוב יהודי להפיכה.."

בהחלטה דרמטית הבוקר, הודיע יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, כי הוא מתפטר מהכנסת לאחר התערבות בג"ץ: "החלטת בג״ץ סותרת את תקנון הכנסת. החלטת בג״ץ מחריבה את עבודתה של הכנסת. החלטת בג״ץ מהווה התערבות גסה ויהירה של הרשות השופטת בענייניה של הרשות המחוקקת, הנבחרת! החלטת בג״ץ פוגעת באופן חסר תקדים בריבונות העם ובריבונות הכנסת. החלטת בג״ץ חותרת תחת יסודותיה של הדמוקרטיה הישראלית."

אדלשטיין הוסיף: "כדמוקרט, כיהודי-ציוני, כמי שנלחם נגד משטרים אפלים, וכיושב ראש של בית הנבחרים – אני קובע שהחלטת בג״ץ היא החלטה שגויה וחמורה המביאה לידי ביטוי ליקוי מאורות מסוכן."

העיתונאי אביעד גליקמן זעק בטוויטר: "מטורףףףףף!! ועכשיו זה רשמי: יושב ראש הכנסת לא מציית לפסק דין של בגץ. צריך להגיד את זה שוב ושוב כדי להאמין. סדום ועמורה כבר פה"

מאות מפגיני עם דגלים שחורים הגיעו לכנסת למרות מגבלות המשטרה, בדרישה למנות יו"ר כנסת חדש היום במקום יו"ר הכנסת אדלשטיין שהתפטר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.