פוליטיקה חדשה

ח"כ איימן עודה: "יולי הסמרטוט"

תמונה – לשכת הנשיא
יו"ר הרשימה המשותפת מצטרף למתקפת 'כחול לבן נגד יו"ר הכנסת אדלשטיין: "יולי הסמרטוט, יש לך מושג כמה פסיקות בג״ץ רצינו לזרוק מהחלון?" / יאיר נתניהו: "הם שוכחים שמאחוריו עומדים 2 מליון אזרחים, שבסוף יגיע אצלם הנקודה של ״הקש ששבר את גב הגמל" / ציפי לבני: "לשמוע ולא להאמין"

על רקע סערת אדלשטיין המסרב לכנס את המליאה והתפטר מתפקידו לאחר התערבות בג"ץ, מפרסם ח"כ איימן עודה ציוץ בו הוא מכנה את אסיר ציון לשעבר אדלשטיין "סמרטוט": "יולי הסמרטוט, יש לך מושג כמה פסיקות בג״ץ רצינו לזרוק מהחלון? לא היית שורד דקה בתור ערבי. אבל יותר גרועים מאדשלטיין הם אלה שלא רוצים להפוך עליהם את השולחן בזמן שכל הבית עולה באש. פחדנים. עלובים. משת״פים של הפיכה.", צייץ עודה.

שרת המשפטים לשעבר ציפי ליבני צייצה לאחר זמן רב: "לשמוע ולא להאמין. אפשר לא להסכים עם פסק דין, אי אפשר לא לבצע אותו. זכותו של יו״ר הכנסת להתפטר, חובתו לקיים פסק דין. מערכת הערכים והחוקים שמחייבת את כולנו נרמסת ברגל גסה באחד הרגעים הפגיעים ביותר של החברה בישראל. נורא."

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו צייץ: "אהרון ברק, החונטה וכחול לבן חושבים שהם יכולים להפטר בקלות מנתניהו כי הוא רק אדם אחד. הם שוכחים שמאחוריו עומדים 2 מליון אזרחים, שבסוף יגיע אצלם הנקודה של ״הקש ששבר את גב הגמל"

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1242784303026786304?s=20

ח"כ אחמד טיבי צייץ: "יש רוב יהודי להפיכה". ח"כ יעלון תקף: "נתניהו גרר את מדינת ישראל לשלוש מערכות בחירות בגלל הסתבכויותיו הפליליות, ונכשל! איננו מקבל את תוצאות הבחירות; קורא תגר על הרוב בכנסת; מסית באמצעות שליחיו נגד בג״צ והחלטותיו; מסית איש באחיו עד כדי סכנת חיים; ועוד. אילו היה אזרח רגיל היה נעצר בעוון המרדה. ואתם עדיין שותקים?"

במקביל הורתה הנשיאה חיות ליו"ר הכנסת להשיב על העתירה נגדו על ביזיון בית המשפט, בסירובו לכנס את המליאה עוד היום כדי לבחור יו"ר כנסת חדש.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.