תמיכה מפתיעה

נכדו של רבין: "תתמכו בגנץ ואשכנזי. התעשתו"

תמונה – צילום מסך 'כאן חדשות'
ח"כ יועז הנדל ממפלגתו של בוגי יעלון, הודיע כי הוא תומך במהלך הפוליטי של גנץ לפרוש מלפיד וטיבי. יונתן בן ארצי, ממתנגדיו החריפים של רה"מ נתניהו ממשיך לתמוך בגנץ ואשכנזי.

ח"כ יועז הנדל ממפלגתו של בוגי יעלון, ומהמתנגדים הבולטים נגד שיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת צייץ לראשונה לאחר ההתפרקות: "מנהיגות נמדדת ברגעי משבר. טובת המדינה לפני האינטרס הפוליטי. זו הבחירה של בני גנץ."

יונתן בן ארצי, נכדו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל, מהמתנגדים החריפים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מפתיע בהמשך תמיכתו ביו"ר הכנסת גנץ וח"כ אשכנזי, למרות שפרשו מטיבי וביבי: "תתמכו בגנץ ואשכנזי. התעשתו. הם הבטיחו למנות ועדות ועשו. הבטיחו להחליף יור ועשו. מאיר כהן? על זה פירקתם את כחול לבן? ביבי הריץ קמפיין על יאיר לפיד שבוע והוא התמוטט כמו מגדל קלפים בוואסטפ. בני וגבי תמשיכו. שמרו על ילדינו מפני המשוגע שהשתלט על ההגה. נשמור על הבית ונחליף אותו בהקדם." צייץ בן ארצי.

https://twitter.com/jbapkingdom/status/1243530584313511936?s=20

היחצן רני רהב פירגן לבן ארצי וכתב: "יפה ,הגיע השעה שגם אתה מבין שצריך להציל את המדינה בכלל והמשק בפרט, סבא וסבתא שלך ,גיבור ישראל ואיש השלום ראש הממשלה ושר הביטחון שנרצח יצחק רבין ומייסדת אלו"ט ויו"ר תל השומר לאה רבין היו גאים בך על משפט חשוב זה!"

בן ארצי הגיב לרהב בזעם: "עשה טובה רני רהב אל תלקלק לי ואל תחלק לי ציונים. היית ונשארת שקרן מעורר בחילה. יצחק רבין לא ספר אותך. אני ביקשתי ממך להניח לי ולמשפחתי. אז עכשיו לך תחזור להתחנף לביבי ושרה בשביל עוד איזה תקציב יחצ. שלום ולא להתראות"

רהב לא נשאר חייב והגיב: "סבא שלך היה מתהפך בקבר באם היה יודע שיש ממשלה בזכות בל"ד. את השאלה אם כרגע אתה מתחנף לגנץ ולעדת תומכיך, נשאיר לקוראים..! תמיד תזכור, כביסה מטונפת לא מכבסים בחוץ כשהיא יוצאת מהמכונה היא עדין תהיה מלאת חרא."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.