צפו בעימות

אהוד ברק רומז: נתניהו סחט את גנץ ואשכנזי

תמונה – פייסבוק אהוד ברק
שר הביטחון לשעבר אהוד ברק רומז בראיון ליונית לוי כי נתניהו סחט את גנץ ואשכנזי בתמורה לכניסת לממשלתו. יאיר נתניהו: "לאשפז אותו עכשיו במכון לתשושי נפש/ בית אבות לדמנטים".

שר הביטחון לשעבר אהוד ברק, התראיין ליונית לוי במהדורה המרכזית ותקף בחריפות את נתניהו. בין היתר רמז ברק והאשים כי ראש הממשלה נתניהו אסף מידע רגיש על ח"כ גנץ ואשכנזי וסחט אותם בתמורה לכניסתם לממשלתו.
https://twitter.com/AviKennig/status/1252641943164772352?s=20

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה נתניהו הגיב להאשמות ברק ותקף גם את עמית סגל המאושם בחודשים האחרונים כדוברו של נתניהו:"אוקי המשפחה (כולל הילדים הלא חוקיים), של אהוד ברק חייבים להתערב מיידית, להוציא אותו דחוף מהאולפן, ולאשפז אותו עכשיו במכון לתשושי נפש/ בית אבות לדמנטים.

עוד תקף יאיר: "יאללה הימורים, יונית לוי מראיינת את ברק. מה הסיכויים שתשאל אותו משהו על אפשטיין, לוליטות, ה2.5 מליון דולר מקרן וקסנר, ואי הפדופיליה בקאריביים? מיונית הקרחונית אין ציפיות.. אבל וואלה גם עמית סגל בפאנל. מאכזב . אך לא מפתיע."

"מיונית הקרחונית אין ציפיות.. אבל וואלה גם עמית סגל בפאנל. מאכזב . אך לא מפתיע"

העיתונאי שמעון ריקלין הגיב: "שמעון ריקלין הגיב: לכאורה התקפת הטירוף של ברק נגד הדמוקרטיה במסווה של דאגה לדמוקרטיה. לא מזיקה. אבל האמת. שהיא חלק ממתקפה כוללת של התקשורת הישראלית על ההסכם האחדות והקמת הממשלה. כהכנת הקרקע לבגצ לפסול את ההסכם או חלקים ממנו. ושוב. חיבור של מיעוט קיצוני מנסה לקבוע פה לכולם.נגד החוק ונגד הדמוקרטיה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.