"ההונאה הגדולה במדינה"

לפיד: "מתנצל בפני כל מי ששכנעתי להצביע גנץ"

תמונה – ערוץ הכנסת
רגע לפני הקמת ממשלת נתניהו: יו"ר האופוזיציה הבא ח"כ יאיר לפיד, מאשים בהונאה ושחיתות את שותפיו הפוליטיים לשעבר שנטשו אותו לטובת נתניהו: "אני מתנצל בפני כל מי ששכנעתי אותו להצביע לבני גנץ". צפו

בתגובה מצולמת וראשונה, תקף לפיד את שותפיו הפוליטים עד לא מזמן ח"כ גנץ ואשכנזי: "אני מתנצל בפני כל מי ששכנעתי אותו בשנה האחרונה להצביע לבני גנץ וכחול לבן. לא האמנתי שיגנבו את הקול שלכם ויתנו אותו לביבי. שבקול שלכם יקמו את ממשלת נתניהו החמישית"

"קמתם מוקדם בבוקר הלכתם לקלפי אמרתם לילדים אנחנו הולכים להיאבק בשביל העתיד שלכם. הלכתם להצביע לאנשים שהבטיחו לילדים שלכם שהם לעולם לא ישבו עם ראש ממשלה עם כתבי אישום על שוחד מרמה והפרת אמונים. קרה בדיוק ההיפך, לא הייתה הונאה כזו מקום המדינה. במקום ישראל לפני הכל, הכסא לפני הכל. בשחיתות לא נלחמים בפנים, אם אתה בפנים אתה חלק ממנה ומושחת"

לסיום אמר לפיד: ביממה האחרונה לא מעט אנשים שואלים אותי איך אני מרגיש. אני אגיד לכם בדיוק איך אני מרגיש. מעולם לא הייתי נחוש יותר בכל ימי בחיי. יש לנו מדינה להציל אין לנו שום כוונה לוותר"

הצטרפו לשידור החי. תגובה ראשונה להקמת ממשלת נתניהו החמישית >>

Posted by ‎Yair Lapid – יאיר לפיד‎ on Tuesday, April 21, 2020

ח"כ בוגי יעלון צייץ מוקדם יותר: "יום השואה, מדי שנה, הוא יום קשה. השנה היה קשה במיוחד. לצפות אמש בחדשות בדיווח על ממשלה מנופחת ויקרה, שאין בה ״חרום״ ואין בה ״אחדות״, אלא חסינות ושחיתות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.