"רק לא גנץ"

צפו: לפיד לועג לזוג נתניהו ומטיל פצצה

תמונה – ערוץ הכנסת
במהלך דיון סוער בוועדת הכנסת לעג ח"כ לפיד להסכמם הפוליטי שנחתם בין נתניהו וגנץ, והצהיר: "כל מה שביבי צריך לעשות כדי למנוע מבני גנץ לכהן כראש ממשלה זה לפנות אלינו ואנחנו נגיד כן". ליברמן בתגובה: "אני מקווה שהדברים נאמרו בבדיחות הדעת או הוצאו מהקשרם." צפו

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד לועג לגברת שרה נתניהו ורויטל גנץ במהלך דיון סוער בוועדת המיוחדת בכנסת: "אתם באמת חושבים שביבי ייגש יום אחד לשרה נתניהו ויגיד תפני את המדפים מחר מגיעה רויטל גנץ לסדר את הבגדים בארונות שלך? אתם יודעים שזה לא יקרה…יש בהסכם הזה יותר חורים משיש במגרש הגולף החביב על  ביבי בקיסריה"

‏עוד אמר לפיד כי יחבור לנתניהו כדי למנוע מגנץ לכהן כראש ממשלה "בכל רגע נתון שלא יתחשק לנתניהו לקיים את הרוטציה, כל מה שהוא צריך לעשות זה לבוא אליי ולהגיד 'אנחנו רוצים להחזיר את החוקים האלה לנוסחם המקורי'. ואני רוצה להגיד לכם משהו, לוועדה הזאת, כי המצלמות דולקות – אנחנו נגיד כן"

ח"כ אביגדור ליברמן הגיב: "הופתעתי לשמוע את הצהרתו של לפיד להצלת נתניהו על חשבון גנץ. אני מקווה שהדברים נאמרו בבדיחות הדעת או הוצאו מהקשרם."

https://twitter.com/yairlapid/status/1254735410988810241?s=20

העיתונאי רביב דרוקר צייץ בביקורת על ההתנהלות הקולנית של חברי יש עתיד בשבוע האחרון: "לפיד ויש עתיד ממש מאבדים את זה. מאיר כהן אתמול והיום ההצהרה המטורללת הזאת. זה כבר מזמן לא נראה עמדה ערכית או אסטרטגיה פוליטית. נראה שהם לא מצליחים לעכל את העובדה שנשארו במדבר בעוד חבריהם יעלו על הגלגל ומתקשים להפנים שזה בגלל ההתנהלות היהירה והכוחנית של לפיד."

מוקדם יותר נזרקה ח"כ תמר זנדברג והוצאה בכוח על ידי סדרנים במסיכות מהוועדה לאחר שהפריע במכוון להתנהלות הדיון. גם ח"כ פנינה תמנו שטה ומיקי לוי הוצאו מהדיון לאחר שלא נענו להוראות יו"ר הוועדה מכחול לבן. ח"כ זנדברג הגיבה: "בדיחה כל זה בערב יום הזיכרון, ברמאדן, בחג נבי שועייב"

ח"כ תמר זנדברג הורחקה מוועדה בכנסת – צפו

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.