מתקפה כחול לבן

גנץ: "נתניהו מנהל מסע הכפשות מטונף"

תמונה – כחול לבן
על רקע פרסום דוח מבקר המדינה על חשד לתפירת מכרז בין המשטרה לבין חברת המימד החמישי בראשה עמד גנץ בשווי מיליוני שקלים מגיב גנץ במסיבת עיתונאים בה השתתפו גם קהל מעריציו.

"נתניהו פתח במסע השמצות. אני יודע למה הוא יודע שאנחנו הולכים לנצח. תראו מה קורה כאן ולמה ביבי הולך להפסיד. הראשונה: השנאה שלו מתהפכת עליו. כל הכבוד שלי על יכול למחול, על הכבוד של חיילי צה"ל והמפקדים שלו, בחיים לא" אנחנו נהיה המפלגה הגדולה ביותר ונרכיב את הממשלה הבאה. זה מה שמלחיץ את נתניהו הוסיף גנץ על רקע מחיאות כפיים סוערות. כמי שעסקו בביטחון והובלנו את המלחמה באויב אני רוצה להבטיח לכם שהמחיבות הראשונה שלי היא לביטחון המדינה ואזרחיה. שום דבר שום דבר לא יזיז אותי מהמחויבות הזאת . כי היא נמצאת בליבת המחויבוית שלנו כלפי אזרחי ישראל.

צהל בפיקודי ביחד עם שר הביטחון משה בוגי יעלון וגם עם ראש הממשלה אז. סידרנו לראש הממשלה ולקבינט שבא אחר כך שלוש שנים וחצי של שקט מוחלט. לצערי ולצערינו לא עשו איתן שום דבר. אנחנו נחזיר את הביטחון. ביטחון זו המומחיות שלנו. זה מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב.

הרתעה משיגים ע"י הפעלת כוח בצורה שקולה, עוצמתית ומתמשכת. ואם היא לא מושגת אז צריך להפעיל הרבה יותר כוח. שקט ארוך טווח בדרום יושג על ידי כך שהחמאס יבין שלא כדאי לו. שהאוכלוסיה שלו תדבר נגד החמאס דרך צעדים צבאיים כלכלים ומדיניים. כל מה שצריך בתוך חבילה אחת קודם כל על בסיס של כוח "כל מטרה צבאית שאפשר לתקוף אותה היא מטרה ראויה". מפקדים של החמאס צריכים להיות מועדים לתנועה. צריך לחסל אותם ולא לתת להם לעשות תנועות אם הידיים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!