הגנרל הבא

דרוקר בעד: הרמטכ"ל לשעבר אייזנקוט יחליף את גנץ?

תמונה – ארכיון לע"מ
בטור שפרסם הבוקר רביב דרוקר ב'הארץ', הוא קורא להמליך את הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט למנהיג השמאל בישראל. / גיא לרר: "כשם שלא יציעו עובדת סוציאלית עם ניסיון לתפקיד הרמטכ"ל כך ראוי להפסיק להציע רמטכ"לים להנהגת השמאל".

העיתונאי רביב דרוקר פרסום טור ב'הארץ', בו הוא קורא להמליך את הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט למנהיג השמאל בישראל: "אייזנקוט הוא מנהיג אמיתי. יש בו יכולת להגיד דברים לא פופולריים ולהילחם עליהם, הוא אמיץ, חכם ומאוד מנוסה. אין לו את ההופעה המרשימה של גנץ," כותב דרוקר: "הוא נואם בעייתי וחסרות לו רבות מהתכונות שנדרשות למנהיג מודרני, בכל מה שקשור לקשר עם מצלמה ואריזת מסר זריזה"

עוד כותב דרוקר: "בגלל הספקות ובגלל החסרונות, רצוי לו שייכנס מוקדם לזירה. שלא יחכה לרגע האחרון. הציבור צריך מספיק זמן כדי להכיר אותו ולהבין שמדובר במשהו אחר, לא שיגרתי, שלרמטכ"ל לשעבר הזה יש הרבה מה להגיד על עתידנו פה, מעבר לצורך להחליף את נתניהו", כותב דרוקר

לסיום כותב דרוקר: "שאלתי את אחד האנשים הקרובים לגנץ מה יעשה ראש הממשלה החליפי אם אכן יהיו בחירות, האם בכלל ירוץ שוב. אני לא יודע, אמר המקורב, אבל לא שולל את האפשרות שיחליט לוותר ולהעביר את המקל לגדי. גדי או גבי, שאלתי. גדי."

העיתונאי גיא לרר הגיב להצעתו של דרוקר: "כשם שלא יציעו עובדת סוציאלית עם ניסיון לתפקיד הרמטכ"ל כך ראוי להפסיק להציע רמטכ"לים להנהגת השמאל. בעיקר בעת המדממת, החברתית הזו"

ד"ר חיים משגב הזכיר את עברו של אייזנקוט בצה"ל: "גדי אייזנקוט, חביבו של רביב דרוקר, קצת מתבייש, כנראה, בעובדה שבמשך שנים הוא היה מזכיר צבאי בלשכתו של אהוד ברק – ואחר כך בלשכתו של אריאל שרון…חלק זה בביוגרפיה שלו כמעט ולא מוזכר…ובהקשר זה צריך לזכור שהוא היה שם בזמן הגירוש מגוש קטיף ומצפון השומרון…"

הגולשים ברשת הגיבו: "בראש ובראשונה הוא התעלל בלוחם אלאור עזריה ואת זה נזכור לו לנצח."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.