קטטה בליכוד

נתניהו דורש מקרעי להפסיק עם הדחת זוהר

תמונה – ערוץ הכנסת
בעקבות הסנקציות שהטיל על חברי כנסת שלא הגיעו להצבעות, 12 חברי כנסת מהליכוד בהובלת ח"כ שלמה קרעי, חתמו על מכתב הדחה של יו"ר הקואליציה מיקי זוהר. נתניהו דרש מח"כ קרעי להפסיק את הליך ההדחה.

דרמה בליכוד: ראש הממשלה נתניהו דורש מח"כ שלמה קרעי, להפסיק עם החתמת חברי כנסת מהליכוד במטרה להדיח את יו"ר הקואליציה מיקי זןהר שהטיל עליהם סנקציות.

ח"כ מיקי זוהר הגיב לדיווחים: "‏לא קיימים 12 ח״כים שחתמו להעברתי מהתפקיד. ברור לכולם שתעשיית הפייק ניוז בתקשורת פועלת נגדי בדיוק כפי שהיא פועלת נגד רה״מ.

אני שוב מודה לו על הגיבוי המלא מול יוזמי המהלך בכך שהבהיר להם שמדובר במעשה לא ראוי. אמשיך לפעול למען אזרחי ישראל, תנועת הליכוד ורה״מ ללא חשש וללא מורא."

ח"כ שלמה קרעי הגיב לסערה: "אף אחד לא יכול להטיל ספק בנאמנותי לרה"מ ולליכוד. תמיד אהיה לצידו של רה"מ ואגבה את החלטותיו."

עוד טוען קרעי: "חשוב שתדעו, מי שעצר וסיכל חלק מהיוזמות שלי שאתם כל כך רוצים הוא ירום הודו מר מיקי -כבוד כסף כח- זוהר. צריך גם לדעת, מי שמתנהג כמו בריון ומתדרך נגד חברי סיעתו, שלא יצפה לשתיקה וליטופים. כבר חודשיים שהוא הולך לכולנו על הראש. לגופו של עניין, משמעת סיעתית קריטית ובכך עמדתי. קוזזתי באישור הסיעה. השקרים של מיקי לא יעזרו לו. לא לעולם חוסן."

השרה רגב התייחסה לסערה במפלגת הליכוד וצייצה: "‏חברותיי וחברי – חברי תנועת הליכוד: זה לא הזמן לפיצולים ולא העת למחלוקות. כוחנו באחדותנו ובהתלכדותנו!"

מוקדם יותר הערב יצא רה"מ נתניהו להגנת ח"כ זוהר שהותקף על הסנקציות שהטיל חברי הכנסת מהקואליציה, ביניהן הדחת יו"ר וועדת הקורונה יצאת שזה ביטון: "‏בלי משמעת הליכוד לא יכול למשול, ובייחוד לא בזמן משבר הקורונה."

עוד כתב נתניהו: "אמרתי אתמול בישיבת הסיעה שאני אגבה את יו״ר הקואליציה מיקי זוהר בצעדי משמעת שהוא ינקוט. אני מבקש מכל חברי הליכוד לגלות אחריות, להקפיד לשמור על משמעת סיעתית ולחדול מהתקפות מיותרות בתוך הסיעה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!