לקראת בחירות?

לפיד ובנט מזנקים – נתניהו מתרסק. סקרים דרמטיים במיוחד

תמונה – לע"מ
שני סקרים דרמטיים במיוחד הערב במהדורות החדשות. לפיד ובנט מתחזקים על חשבון נתניהו וגנץ.

המחלוקת בין שר הביטחון בני גנץ וראש הממשלה בנימין נתניהו סביב סוגיית תקציב המדינה, נראה שמקרבת את מדינת ישראל לבלתי יאמן – בחירות רביעיות בשיאו של המשבר הכלכלי והבריאותי הגדול ביותר שהיה בתולדות ישראל.

ערוץ 13 וכאן 11 מפרסמים הערב סקרים דרמטיים, והפעם דרמטיים באמת. מהסקרים עולה כי המרוויח הבולט הוא ח"כ נפתלי בנט, יושב ראש ימינה. נתחיל בסקר קמיל פוקס עבור ערוץ 13: הליכוד 29, ימינה 19, יש עתיד 19, המשותפת 15, שס 8, ליברמן 8, יהדות התורה 7, מר"צ 7. על פי הסקר הזה עומד גוש הימין על 63 מנדטים, גוש השמאל יחד עם ליברמן על 57.

19 סיבות לחייך | נפתלי בנט, צילום: לע"מ

בסקר שפורסם בכאן 11, גם הערב, מככב שוב נפתלי בנט, מול הליכוד שנחלשת. על פי הסקר: הליכוד 30, יש עתיד 17, הרשימה המשותפת 16, ימינה 15 כחול לבן 12, ש"ס 9, יהדות התורה 8, ישראל ביתנו 7, מר"צ 6.
לא שובר את תקרת 20 המנדטים | לפיד, צילום: לע"מ

מוקדם יותר היום הודיעו נציגי הסיעות החרדיות כי הם מתנגדים בכל תוקף לבחירות בישראל. בהודעה משותפת שהוציאו הסיעות לציבור נאמר: "לא נשתף פעולה עם שום יוזמה להקדמת הבחירות- העברת תקציב המדינה הינה צו השעה. אזרחי ישראל מתמודדים בימים אלה עם בעיות קשות, בריאותיות וכלכליות, ועצם המחשבה ללכת למערכת בחירות בעת הזאת הינה טירוף מוחלט".
מתנגדים לבחיאות | ליצמן דרעי וגפני, היום | צילום: פרטי

בכחול לבן מסרו בתגובה להודעת הסיעות החרדיות: "אזרחי ישראל לא יסלחו למי שיגרור את המדינה לבחירות* בתקופת חירום רפואית וכלכלית. דרעי, ליצמן וגפני צודקים- חייבים להעביר תקציב לשנה כפי שכל כלכלני ישראל ממליצים ולחזק את האזרחים, הכלכלה והחברה", כך בכחול לבן.

נראה שנתניהו כמר אומר ללכת לבחירות מוקדם מהמועד הצפוי. השבוע הוא כבר מקיים סיור בעיר רמלה, שם התעקש לשלם על מנת פלאפל, צפו:

השבוע נשא ח"כ נפתלי בנט נאום חריג מעל דוכן הכנסת, בו הוא תקף בין היתר את הממשלה על אופן הטיפול במשבר הקורונה, צפו:

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.