ראש בראש

בנט נגד נתניהו: "עצוב לי"

תמונה – חיים צח, לע"מ
יושב ראש מפלגת ימינה תוקף הערב את ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שזה - על פי פרסום באתר ערוץ 7- הורה לתקוף אותו

על רקע המשבר הפוליטי ההולך ומחריף בתוך הממשלה, בין מפלגת הליכוד ומפלגת כחול לבן, סביב סוגיית תקציב המדינה, מצטרף הערב אל חילופי המהלומות התקשורתיות גם יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט, שתוקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בנט כותב בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "עצוב לי לראות מדינאי עטור זכויות עסוק בפוליטיקה קטנה במקום לדאוג לצרכי העם שסובל". דבריו של בנט מגיעים לאחר שבאתר ערוץ 7 פורסם מידע כי ראש הממשלה הורה לשרים ממפלגתו לתקוף את ח"כ בנט.

ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים בסוף השבוע דיון מכריע סביב השאלה האם לפרק את הממשלה או לנסות ולהמשיך לפעול מתוכה עוד כמה חודשים. ההחלטה תתקבל בהתאם לשיחות עם מפלגת כחול לבן וכן על פי תוצאות סקרי השבוע. בדיון צפויים להשתתף השרים המקורבים לנתניהו, כמו כן גם יו"ר הכנסת יריב לוין יקח בהן חלק.

מוקדם יותר היום ערך ראש הממשלה סיור פתע בשוק מחנה יהודה בירושלים. מוקדם יותר השבוע ערך במקום סיור גם יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט. היום ביקרה במקום גם ח"כ איילת שקד.

בכחול לבן צייצו הערב (רביעי) בחשבון הטוויטר של המפלגה: "נתניהו רוצה בחירות משיקולים אישיים. כל השאר רעש וצלצולים. בליכוד שכחו שיש מיליון מובטלים. מוטב שנתניהו יוציא את השרים מהאולפנים ויחזיר אותם לטפל בקורונה".

בליכוד תקפו את גבי אשכנזי שר החוץ ומסרו: "גבי אשכנזי התחיל את קמפיין הפריימריז לראשות כחול לבן ודוחף בכל הכוח לבחירות. כנראה שיותר מאשר להפיל את נתניהו, הוא רוצה להפיל את גנץ. כחול לבן צריכים להפסיק לעשות פוליטיקה ולתקוע את התקציב כדי לפתוח את שנת הלימודים בזמן – ולאפשר את המשך כהונת הממשלה שתדאג לאזרחי ישראל".

נתניהו | צילום: דוברות הכנסת

מוקדם יותר היום האשים בכיר בליכוד את כחול לבן בגרירת המדינה לבחירות. "כחול לבן מפרה ברגל גסה את ההסכמים ומובילה לבחירות", אמר. בשיחה עם העיתון "ישראל היום" אמר בכיר בליכוד: "במצב כיום, ממשלות יכולות ליפול בימי רביעי בהצעות חוק פרטיות. בפועל – בכל יום רביעי צריך לעשות הסכם קואליציוני חדש". לדבריו, "עשיתי מאמץ אדיר שהממשלה הזאת תצא – ועשינו ויתורים. אבל אי אפשר לנהל מדינה בצורה הזאת. שיתוק וחוסר תפקוד שהם גרועים בהרבה. הם אמורים לשאת באחריות הקולקטיבית ובאחריות האישית".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!