קרב בנגמ"ש

שקד נגד רגב: "חיפשה בית פוליטי במפלגת העבודה"

תמונה – ערוץ הכנסת
שרת התחבורה מירי רגב האשימה את בנט ושקד בסחרור הפוליטי בימין, וספגה אש משרת המשפטים לשעבר איילת שקד: "אחת שהצליחה לשווק את ההתנתקות בהתלהבות וחיפשה בית פוליטי במפלגת העבודה". האזינו

שרת התחבורה מירי רגב יוצאת במתקפה נגד מפלגת 'ימינה' והעומד בראש ח"כ נפתלי בנט: "ב-2019 נטשו בנט ושקד את הציונות הדתית לטובת הפרוייקט המגלומני של ״הימין החדש״ שהוביל את מחנה הימין לסחרור איתו אנו מתמודדים עד עצם היום הזה. עכשיו בנט והטעויות רוצים לצאת למופע חדש", צייצה רגב בתגובה בצירוף ההאשטג #לא_למדתם_כלום

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד הגיבה בעקיצה: "כשהשקר הופך לאמת והאמת לשקר, צריך דוברת מוכשרת, אחת שהצליחה לשווק את ההתנתקות בהתלהבות וחיפשה בית פוליטי במפלגת העבודה.", תקפה שקד והוסיפה: "בניגוד לשקר הכפול שיוצא משיתוף הפעולה של הליכוד והשמאל נגדנו (ייתכן שהם בלחץ?), להלן העובדות: בבחירות האחרונות דווקא המלצנו על נתניהו והוא זה שפירק את הימין והלך עם השמאל."

השרה רגב לא נשארה חייבת: "ב-2013 בנט ושקד דיברו ימין בטוויטר, אבל הכינו מאחורי הקלעים את הברית עם לפיד. פלא שעכשיו אנחנו לא סומכים עליכם? ימין בטוויטר – לפיד בכנסת!"

השר דודי אמסלם תקף גם הוא את בנט ושקד: "באמת שאנחנו מודים לגברת שקד…רק חבל שלא המלצתם על נתניהו לנשיא בפעם הקודמת, אז לסמוך עליכם קצת קשה כרגע. נקוה בכלל שתקבלו לכך אישור מה'ברית החדשה' שלכם עם לפיד."

ח"כ מתן כהנא מימינה הגיב: "השר אמסלם מכובדי, דווקא המלצנו על נתניהו. הייתי שם אישית. אבל שגינו. בפעם הבאה אני אמליץ רק על בנט.כי בשונה מכם, אכפת לו מאזרחי המדינה שלנו ולא מעצמו. מגיעה לנו מנהיגות אחרת!"

בראיון לרזי ברקאי ב'גלי צה"ל' רמזה שקד כי לא ימליצו לנשיא על רה"מ נתניהו: "האם מבחינתכם נתניהו פסול מבחינתכם? שאל רזי את שקד שהגיבה: "״לא, ממש לא, אנחנו לא פוסלים אף אחד, כמעט אף אחד (על איימן לא נמליץ) אנחנו בוודאי לא פוסלים מישהו ממחנה הימין. אתה שואל אותי אם אני חושבת שימינה יכולה להיות אלטרנטיבה? ימינה היא מפלגה רצינית ונפתלי בנט מאוד מתאים להיות ראש ממשלה. בסוף מנהיגים נבחנים בזמן משבר. ובשני המשברים הגדולים בשנים האחרונות- גם בצוק איתן וגם במשבר הקורונה אנחנו ראינו איך הוא תפקד ברצינות, ביעילות, ביצירתיות. אבל כמו שאני אומרת אין כרגע בחירות".

אתמול סערו הרשתות החברתיות לאחר שנחשף כי ככל הנראה בהוראת שרי הליכוד הוסרה האבטחה משר הביטחון לשעבר נפתלי בנט, למרות שיעלון וליברמן עדיין מאובטחים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!