בדרך לפירוק?

דרמה ביש עתיד: שלח דורש מלפיד בחירות על ראשות המפלגה

תמונה – פייסבוק עופר שלח
בכיר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ עופר שלח דורש מיו"ר המפלגה ח"כ יאיר לפיד לערוך פריימריז על ראשות המפלגה. לפיד בתגובה ראשונה: "נבחן את זה"

דמוקרטיה או הצגה: בכיר מפלגת 'יש עתיד' ח"כ עופר שלח פנה לחברו הקרוב יו"ר המפלגה ח"כ יאיר לפיד, בדרישה לקיים התמודדות על ראשות המפלגה: "בימים האחרונים הצגתי ליאיר לפיד את הצורך הדחוף בחידוש פניה של יש עתיד, עוד לפני הבחירות הבאות. זה חייב להתחיל מבחירות מקדימות מיידיות ופתוחות לתפקיד יו״ר המפלגה. אני אתמודד, ואשמח אם יהיו אחרים." לדבריו: "בלי זה, לא נהיה אלטרנטיבה ולא ננצח", כתב שלח.

בריאיון לאתר "פאנט" התייחס לפיד בקצרה לדרמה במפלגתו: "אנחנו חברים 30 שנה, אני אבדוק את זה. הוא דיבר איתי. אני בעד שיהיו לפוליטיקאים שאיפות. חברות יותר חשובה מפוליטיקה".

מיש עתיד נמסר בתגובה: "עפר שלח ויאיר לפיד דיברו כמובן לפני הודעת שלח על רצונו בפריימריז ביש עתיד, כפי שהם מדברים על כל דבר כבר שלושים שנה. אנחנו בוחנים את הנושא למול מוסדות המפלגה, הסיעה והשטח שלה"

הפרשן יעקב ברדוגו מגלי צה"ל כתב לשלח: "עפר שלח. ברכות על האומץ. כעת, בוא ספר לנו את כל מה שהחבאת והסתרת מהציבור לגבי יאיר לפיד? למה אתה ראוי ממנו להנהגת ׳יש עתיד׳?"

העיתונאית שמרית מאיר התייחס לדרמה במרכז שמאל: "לפיד מתנגד לפריימריז/שלח מתמודד ומפסיד שלח פורש. מתמודד בראש מפלגת שמאל מלא-מלא. לוקח את קולות השמאל. כסף על הרצפה. המהלך מסייע למצב את לפיד כמרכזי יותר ומאפשר שליטה של הצמד על כל גוש השמאל מרכז"

שמעון ריקלין כתב: "הצעד של שלח אמיתי. ומערער על יכולתו של לפיד להצליח. וזה טוב כי המסכות נופלות בשמאל. ואולי זה מעיד על תום עידן הסיסמאות.כי שלח הוא בעל אגו עצום אבל מנומק בהרבה מלפיד שמשקר ללא הבחנה. ולפיד שצחק על גנץ על ההצטרפות לממשלה יפסיק לצחוק. ובקצה של כל התפרקות בשמאל. יושב נתניהו. וצוחק"

העיתונאי אלעד שמחיוף צייץ: "אז אני מבין שאני היחיד שחושב שההתמודדות של שלח זה תרגיל שנועד לנטרל ביקורת על כך שיש עתיד לא דמוקרטית?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!