צופית נגד ביבי

צופית גרנט: "נתניהו חי בתוך חושך תודעתי מחליא"

תמונה – פייסבוק צופית גרנט
אשת הטלוויזיה צופית גרנט מפרסמת פוסט חריף בפייסבוק נגד קמפיין נתניהו - גנץ בתגובה לא הכחיש אך הדגיש, כי הוא מטופל ביועצת ארגונית בשנים האחרונות והכדורים היחידים שהוא מכיר זה 5.56 ו-7.62".

מתקפת הסלבים נגד נתניהו נמשכת: אשת הטלוויזיה צופית גרנט מפרסמת פוסט חריף בפייסבוק נגד קמפיין הליכוד והעומד בראשה בנימין נתניהו זאת בתגובה לפרסומים בסוף השבוע של העיתונאי בן כספית בטורו השבועי, כי מועמד כחול לבן לראשות הממשלה בני גנץ מטופל בשנים האחרונות אצל פסכיאטרית וככל הנראה נוטל כדורים בהמלצתה – גנץ בתגובה לא הכחיש אך הדגיש, כי הוא מטופל ביועצת ארגונית בשנים האחרונות והכדורים היחידים שהוא מכיר זה 5.559 ו6.662".

וכך כותבת צופית גרנט: אני מתביישת להתעורר בבוקר למקום שהפכנו להיות. זה מתחיל בראש הממשלה המכהן שלנו שכנראה מתמודד בעצמו עם בורות וחי בתוך חושך תודעתי מחליא, עד כדי כך שהוא מעז להשתמש כתעמולת בחירות עלובה בניסיון להגדיר את בני גנץ כאדם ״חולה נפש״ או אולי כמי שמתמודד עם בעיות נפשיות, ונדמה לו שהוא בעצם ״מקלל״ את האיש בלי לקחת בחשבון אוכלוסיה מוחלשת במדינת ישראל שההתמודדות הנפשית היא אורח החיים שלהם פה בארץ ישראל, שבאמת לוקה בחסר בעיקר באתגר שבהתמודדות מול סטיגמות אכזריות כלפי הלוקים בנפשם, המצמצם באופן אמיתי את יכולת החזרה לחיים נורמטיביים. כי מהרגע שאדם בישראל מוכר בבעיותיו הנפשיות מיד מקטלגים אותו כאדם חסר יכולות וכישרונות (מה שלחלוטין לא מחויב במציאות).

מדינה שחלקם הגדול של המתמודדים שלה חיים עם פוסט טראומה או בלשון מוכרת יותר הלם קרב וקצרה היריעה מלהכיל את גורלם ומאבקם על הישארות בחיים יום יום (ותאמינו לי הם בעיקר מתמודדים עם מדינה בירוקרטית מחליאה). ולביבי שכנראה המטרה מקדשת את האמצעים, מצטרפים לחגיגה חברי מהתקשורת כשהם מעזים לצחוק על זה או לבקר את זה בדרך אגב ולא בחד משמעיות מבלי להבין את הפגיעה המתלווה למעשה.

ויש שהגדילו ועוד העזו להביא את סיפור הטיפול הנפשי שאולי עבר או לא עבר בני גנץ לפני שנים אצל פסיכולוגית כאילו שמדובר בדבר עבירה קשה. אם זו לא ירידה מכל אמות מוסר בסיפור הזה אז אני כבר לא מבינה מוסר מהו. אני אחות של עמירם שמתמודד עם סכיזופרניה, שהלוואי והיה רץ בבחירות הייתי בוחרת בו כי הוא ישר והגון וטוב לב ומוכשר.

ואני נשיאת אנוש, שחקנית, יוצרת, אמא, ובוחרת חוקית במדינת ישראל, מטופלת אצל פסיכולוגים כ30 שנה. ב17 השנים האחרונות אני מטופלת אצל פרופ׳ גיל זלצמן פסיכיאטר ילדים ומנהל בית החולים גהה, (בי הוא מטפל כפסיכוטרפיסט), ולא תאמינו- אני גאה להיות אחות של עמירם שמהווה מגדלור בחיי, וגאה להיות מטופלת כל השנים, כי ללא ספק הערכים של כנות, יושרה ורספקט לאדם באשר הוא הם הנר לרגלי.

והלוואי אדון ראש ממשלה שתתעורר מחר ובמקום לקלל את יריבך תתנצל בפני פגועי הנפש במדינת ישראל על ניסיונך העלוב להשתמש במגבלתם כנשק. ולך איילת שקד, אין לי מושג איך תעמולת הבחירות שלך מתקיימת, איך יכול להיות שעם שהקריב 6 מיליון יהודים תחת הכותרת פאשיזם הופך לסירטון בושם ״פאשיזם״ שאת מגדירה כהומור… וואו מחריד בעיני וממש לא מצחיק בעיקר לנוכח השקפת עולמך.

צופית גרנט בפוסט תקיף נגד נתניהו***אני מתביישת להתעורר בבוקר למקום שהפכנו להיות.זה מתחיל בראש הממשלה המכהן שלנו…

Posted by ‎באזזנט‎ on Sunday, March 31, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.