ראש ממשלה?

לפיד סיכל לבנט את התו-הירוק: צפו בזיגזוגי בנט

תמונה – יחצ
אחת הבעיות המרכזיות בתדמיתו של ראש הממשלה - היא חוסר העקביות: אם בעבר, טרם היותו ראש הממשלה תקף בנט רבות את נתניהו, מתברר שכיום הוא עושה את אותם הדברים. מעבר לזה, בנט מגלה חוסר עקביות גם בהחלטות. בנוסף - בנט יוזם מהלכים, אולם החליפי - יאיר לפיד, תוקע לו אותם. צפו בקטע נוסף של חוסר עקביות ומשילות של ראש הממשלה

גאיוס הוא יוזר בטוויטר שעושה עבודה מעמיקה להציג את דמותו של ראש הממשלה בנט – בראי המציאות. מה אומר כיום ומה אמר בעבר, וכך מוכיח שפעמים רבות בנט נוהג בחוסר עקביות. דברים שבנט תקף בעבר הוא מאמץ לחיקו כיום, ביקורת שהטיח באחרים מתרחשת גם אצלו, כך למשל בעת האחרונה, בהחלטות שונות בעניין התנהלות ישראל בזמן הקורונה.

כזכור, עפר חדד אשר הטיח אתמול בבנט שאלות קשות בנוגע לחוסר העקביות בהחלטות של בנט – לא קיבל מענה אמיתי, ובנט המשיך לדקלם כי 'הממשלה הזו עובדת מצוין'. במקביל, מיכאל שמש, בכאן 11 חשף אמש כי מי שסיכל את יוזמת בנט להחיל תו-ירוק בקניונים היה לא אחר מראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, שהתנגד ליוזמת התו הירוק בקניונים וסיכל אותה.

"המהלך המשמעותי ביותר שניסה בנט לקדם, זה החלת התו הירוק בקניונים, מהלך אליו יצא בשבוע שעבר. דובר בתחילה על צמידים אחר כך ירדו מזה, אך בנט היה מאוד נחוש לקדם את היוזמה. הערב אנו חושפים כי מי שסיכל את זה, זהו יאיר לפיד שהתנגד נחרצות. בכיר בממשלה אומר לנו: בנט היה יכול להתגבר על הכל, על כל מכשול אחר בממשלה, היו שרם נוספים שהתנגדו אבל ההתנגדות של לפיד הפתיעה אותו, וגרמה לו לרדת מהמהלך. והיום בהקשר הזה בנט נוזף בשרים, ואומר להם "בלחץ של כמה טלפונים השרים ברחו", המסר החריף הזה כנראה נוגע גם לראש הממשלה החליפי לפיד" – כך הדיווח של מיכאל שמש.

בסרטון ששיחרר גאיוס, הוא מציג כיצד בנט 'חימם' בעבר נגד הממשלה של נתניהו עם גנץ, כשהלחיץ את האזרחים באמירות כמו "אנו במלחמה" בנוגע לקורונה, והטיח ביקורת חדה בוטה ומלגלגת "בבוקר ככה בערב ככה, מריבות בלתי פוסקות בין שני ראשי הממשלה, כל היום, כל היום מתקוטטים". בעוד זה מה שקורה גם אצלו כיום.

דברי בנט בעבר – מתנגשים מול הדיווח של מיכאל שמש אתמול. צפו.
קרדיט: @il7217

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!