החלטה ראשונה

השרה רגב: התחבורה הציבורית חוזרת לשגרה

תמונה – דוברות השרה רגב
יממה לכניסתה של שרת התחבורה מירי רגב וכבר נרשמת החלטתה הראשונה: ממחר התחבורה הציבורית תפעל בשעות השיא ללא מגבלת נוסעים - לטובת תלמידי מערכת החינוך. השרה רגב: "אנו מאפשרים את החזרת הפעילות החינוכית לשגרה ומביאים הקלה משמעותית לציבור ההורים והתלמידים"

ממחר התחבורה הציבורית תפעל בשעות השיא ללא מגבלת נוסעים: שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל מיל' מירי רגב סיכמה היום (שלישי) עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, על חזרה לפעילות בשעות השיא של פעילות התחבורה הציבורית העירונית והבינעירונית בכל רחבי הארץ לרווחת תלמידי בתי הספר והוריהם. עוד סוכם בין שרת התחבורה לשר הבריאות, כי בהמשך השבוע ייערך דיון מקצועי על מנת לבחון הרחבת היקפי הפעילות של התחבורה הציבורית, כדי לתת מענה לחזרת המשק לשגרה.

יוצאת לדרך בהתרגשות גדולה.הצטרפו אליי לשידור החי מטקס החלפת שרים במשרד התחבורה

Posted by ‎Miri Regev מירי רגב‎ on Monday, May 18, 2020

על פי הסיכום, התחבורה הציבורית תפעל בשעות הבוקר החל מהשעה 7:00 ועד 8:30 ומהשעה 13:00 עד 15:00, זאת כדי לאפשר הגעה וחזרה סדירה של התלמידים אל בתי הספר ואליהם חזרה. "החלטה זו מסייעת לרשויות המקומיות להשיב את פעילות מערכת החינוך לשגרה בצל הקורונה.

השרה רגב, אני מודה לשר הבריאות יולי אדלשטיין שהבין את החשיבות הגדולה של חזרת תלמידי בתי הספר לפעילות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.