המטפלת המתעללת

אביה של כרמל מעודה ביקש לפתוח מחדש את פעוטון 'בייבי לאב'

תמונה – כרמל מעודה
אין גבול לחוצפה: מרדכי מעודה, אביה של המטפלת האלימה שתועדה מתעללת בפעוטות, ביקש בזמן מעצרה של ביתו להמשיך לתפעל את פעוטון 'בייבי לאב'. משרד העבודה הוציא צו סגירה שכלל גם את שמו ואת אימה של מעודה.

אביה של המטפלת המתעללת מראש העין כרמל מעודה, ביקש בשישי האחרון לפתוח מחדש את הפעוטון 'בייבי לאב' בזמן שביתו הייתה במעצר וטרם ההצתה של הפעוטון, כך על פי כתבת הרווחה דנה ירקצי.

ביום חמישי האחרון הוציא משרד העבודה צו סגירה לפעוטון בו תועדה מעודה מתעללת באלימות קשה בפעוטות.

צו הסגירה כלל גם את בני משפחתה שניהלו את הפעוטון ביחד איתה – מרדכי מעודה ורונית מעודה הוריה.

ירקצי צייצה: "אין גבול לחוצפה. אביה של כרמל מעודה, מרדכי מעודה פנה בשישי האחרון לפתוח את המסגרת מחדש למרות שבתו הייתה עצורה. בתוך כך משרד העבודה הוציא צו סגירה שכולל גם את ההורים".

אמיר מדינה, ראש אגף מעונות יום במשרד העבודה מסר לוואלה: "בבירור שקיימנו מול המשטרה נאמר לנו כי למרות שכרמל מעודה במעצר, נחיצותו של צו סגירה גבוה, כי האב מרדכי מעודה פנה למשטרה בבקשה לפתוח שוב את המסגרת. לכן הוצאנו צו סגירה כולל גם על ההורים החשודים באי חובת מילוי דיווח."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!