טרגדיה קשה

אסון בחופש: ילד בן 10 נהרג מקריסת עץ בפארק

תמונה – דוברות המשטרה
נאיף ג'בארין בן 10 נהרג הבוקר מגזע עץ במשקל 200 קילו שקרס עליו כשישב על ספסל במהלך טיול בפארק משחקים - פראמדיק מד"א ישראל בן יהודה, סיפר: ״כשהגענו למקום ראינו ענף עץ גדול שקרס על ספסל, שעליו ישב ילד כבן 10. הילד היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות. מצבו היה קריטי, ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו״. המשטרה פתחה בחקירה

משטרת ישראל ממשיכה בחקירת מותו הטראגי הבוקר של ילד כבן 10 תושב הדרום כתוצאה מקריסת ענף עץ עת שהה בפארק אתגרי במסגרת קייטנה בחופש.

מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בילדי קייטנה שהגיעו זמן קצר לפני כן למקום והחלו בהתארגנות ראשונית. תוך כדי כך ניגש הילד יחד עם מספר ילדים בודדים לעבר ספסלים, ככל הנראה מתוך כוונה לאכול שם. בשלב מסוים בסמוך לרגע ישיבתם, קרס ענף עבה מעץ סמוך ופגע בראשו של הילד וגרם למותו. במסגרת החקירה שנמצאת בראשיתה, בה מעורבים גם גורמי משרד החינוך לאור העובדה שמדובר במסגרת קייטנה, נגבו עדויות ונחקר מנהל המקום.

העץ שקרס בפארק על הילד שנהרג (צילום זק"א)
העץ שקרס בפארק על הילד שנהרג (צילום זק"א)

דוב בלעדי מתנדב זק"א שטיפל במקום אמר: "מדובר בזירה קשה, במסגרת טיול של קייטנה לפארק, ישבו קבוצת ילדים במקום מוצל במתחם הפארק מתחת לעצים ולפתע קרס עץ באורך 7 מטר על קבוצת הילדים, חלקם הספיקו לברוח חוץ מאחד הילדים בן 10 שלא הספיק לברוח, הילד ספג פגיעה קשה מאוד ונמחץ מתחת לעץ לעיני חבריו. כשהגעתי למקום ראיתי את הילד על הספסל לכוד מתחת לגזע העץ עם פגיעה קשה וללא הכרה, הצוות הרפואי נאלץ לאשר את מותו במקום. צוות מורחב של מתנדבי זק"א לכיש טיפלו בגופת הילד ובאיסוף הממצאים בזירה."

 

גזע עץ במשקל מאתיים קילו (דוברות המשטרה)
גזע עץ במשקל מאתיים קילו (דוברות המשטרה)
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.