לא שותק

ברק דורש מהדיילי מייל: פרסום התנצלות ופיצוי כספי

סערת הצעיף: עו"ד של אהוד ברק שיגר מכתב התראה לאתר 'הדיילי מייל' שפרסם את התמונות שלו כשהוא מסתיר את פניו בכניסה לאחוזת המיליארדר ג'פרי אפשטיין - ברק דורש: פרסום התנצלות, פיצוי כספי והסרת התמנות לאלתר ולתמיד- הערב 20:00 אהוד ברק ימסור הצהרה במסיבת עיתונאים שכינס - צפו בתביעה המלאה

דורש התנצלות: עו"ד של אהוד ברק שיגר מכתב התראה לאתר ה"דיילי מייל" שפרסם את התמונות שלו נכנס לאחוזתו של המילארדר הפדופיל ג'פרי אפשטיין בניו יארק בשנת 2016. במכתב שנשלח דורש אהוד ברק לפרסם התנצלות מהאתר, פיצוי כספי והסרת הכתבה לאלתר עד היום בערב.

במכתב ששלח עו"ד דהריה לאתר הדיילי מייל הוא כותב: "מדובר בפרסום בזוי. הכתבה מאשימה את מרשנו בסדרה של האשמות חמורות ולא נכונות. כיוונתם למשוך את מרשנו לתוך סערת אפשטיין העולמית, מתי שגם אתם יודעים היטב שזה לא נכון" תקף עו"ד את אנשי הדיילי מייל במכתב.

 

המכתב שנשלח לאתר הדיילי מייל
המכתב שנשלח לאתר הדיילי מייל

.

 

עוד כותב עו"ד של ברק: "פרסמתם את הכתבה מבלי לנסות לבקש תגובה ממרשי שמעורב עכשיו במערכת בחירות סוערת. האשמות החמורות נגדו לקראת הבחירות יכולות לפגוע בו באופן משמעותי ,ומרשי רואה אתכם כאחראים לנזק שנגרם", נכתב במכתב שנשלח

עו"ד המשיך ותקף: "הכתבה יצרה סערה גדולה בעולם וברשתות החברתיות בישראל, עד שברק היה חייב להוציא הודעה ולהכחיש את הטענות החמורות שפורסמו.

"במקרה הטוב מדובר בפרסום חסר אחריות. אבל במקרה הרע, השמצתם את מרשי בכוונת זדון, לפגוע במוניטין באופן בלתי הפיך כדי לחזק את יריבו הפוליטי", האשים עו"ד של אהוד ברק במכתב לדייל מייל.

ועכשיו לדרישות: פרסום מכתב התנצלות שינוסח ביחד איתו ויפורסם בעיתון על הכתבה עם "הרמיזות המכוערות". עוד דורש עו"ד: להסיר את הכתבה עד השעה 17:00 הערב, והתחייבות שלא לפרסם שוב טענות דומות בעתיד.
לסיום דורש ומציע עו"ד לאתר הדייל המייל, לשלם לו הוצאות משפטיות, ופיצוי כספי שמגיע במקרים מסוג אלה.

מכתב התביעה 

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.