לפני ואחרי

לאחר שבוע: זוג מפתחות הוצאו מוושט של תינוק

תמונה – שערי צדק
תינוק קטן כבן 10 חודשים הובהל למיון, לאחר שבצילום רנטגן התברר שבלע זוג מפתחות, התינוק הועבר מידית לחדר ניתוח, ובפעולה מהירה ומדויקת, הוצאו המפתחות מגופו דרך הושט. - בריאות

משיחה עם ההורים עולה, כי במשך מספר ימים סבל הפעוט משיעול ומחום לסירוגין ולא היה כהרגלו, טופל בקופת חולים ולא הועלה חשד למשהו חריג. לאחר שהחום שפיתח עלה שוב, החליטו ההורים לפנות למרפאת "טרם", שם בוצע צילום חזה בחשד לדלקת ריאות. ההפתעה שציפתה להורים הייתה גדולה מאוד. בצילום נראו זוג מפתחות בוושט בגובה החזה. התינוק הובהל מידית למרכז הרפואי שערי צדק ושם כאמור הוצאו המפתחות ללא נזק.
 
עוד אמרו ההורים: "קרה לנו נס גדול. לא היה כל סימן לכך שהתינוק בלע מפתחות ואני מודה ושמח שעלינו על זה לפני שנגרם נזק. אני מודה לצוות בשערי צדק על הטיפול המהיר והמקצועי שבזכותו חזרנו הביתה עם הילד שלנו בריא ושמח".
 

ד"ר אוהד כהן, רופא אף אוזן גרון מהצוות שטיפל בילד מספר: "מיד שהתקבל התינוק ולאחר שאבחנו כי המפתחות תקועים בוושט במשך למעלה משבוע הוא הובהל מיד לחדר ניתוח על מנת להוציאם לפני שייגרם נזק נוסף.

עוד הוסיף: "אני שמח שהצלחנו להוציא את המפתחות ללא סיבוכים. לצערנו, אנחנו נתקלים במקרים רבים של בליעת גופים זרים על ידי תינוקות, אך זוג מפתחות מתכת גדולים יחסית לגילו של הילד במשך זמן ארוך יחסית זה יוצא דופן. אני קורא להורים לשים לב ולהרחיק מפעוטות עצמים קטנים, ובמיוחד סוללות ומגנטים שעלולים להיבלע או להישאף במידה ויש חשד של בליעה או שאיפה, יש לגשת מידית לעזרה רפואית על מנת לאבחן ולטפל במהירות ולמנוע נזקים נוספים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!