הגיע הזמן?

עורך וואלה לשעבר תובע את יאיר נתניהו

תמונה – פייסבוק
עורך אתר וואלה לשעבר אבי אלקלעי הגיש תביעת דיבה בסך חצי מיליון שקל נגד יאיר נתניהו שעשה שיתוף לפוסט מכפיש נגדו בפייסבוק בו נכתב כי הוא שתול של קרן וקסנר בשביל להפיל את נתניהו - יאיר בתגובה: "מה השלב הבא לקבל תביעות על לייקים?"

בתגובה פרסם יאיר נתניהו את הפוסט הבא: "אזרחי ישראל מבינים כמה תביעת השתקה כזאת מסוכנת? לפי טענתם כל שעשיתי זה ללחוץ ״שייר״. אין בנאדם שנמצא בפייסבוק אם כך שאי אפשר לתבוע אותו. הם כמובן לא תובעים את עשרות האנשים שעשו שייר לפוסטים הללו כי מעניין אותם רק פרסום על הגב שלי. אני עצמי עושה שיירים לעשרות פוסטים ביום, כמו רבים מכם."

עוד כתב יאיר בתגובה:
"מה השלב הבא לקבל תביעות על לייקים? הם גם טוענים שעשיתי שייר לאותם פוסטים ב29.8, וב3.9 ומה ״שחמור מבחינתם״ שאני מסרב למחוק. נכנסתי עכשיו לעמוד שלי, חיפשתי את אותם שיירים באותם תאריכים, לא מצאתי. אני בספק אם בכלל באמת עשיתי שייר להם כמו שהם טוענים מלכתחילה."

עורך דינו של יאיר נתניהו, עו"ד יוסי כהן הגיב: לטענת מרשי, הוא לא כתב מאומה אלא רק שיתף פוסט שאפילו לא קרא. מרשי אינו מכיר כלל את תוכן הפוסט וכמובן שאינו תומך באמור בו. אנא קבל את התנצלות מרשי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.