דרמה משפטית

דווקא היום: מנדבליט הגיש את כתבי האישום

תמונה – עמוס בן גרשום, לע"מ
שעות לפני הפסגה המדינית ההיסטורית בבית הלבן שם נמצא ראש הממשלה נתניהו, הגיש היום היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט את כתבי האישום נגד נתניהו לבית המשפט המחוזי, שעה לאחר שנתניהו משך את בקשת החסינות שהגיש - ריקלין: "איזה אפס מאופס" - יאיר נתניהו בתגובה לגבי אשכנזי: "או המושחת הראשי מדבר"

הרשת סוערת בעקבות הפוטש התקשורתי לנתניהו בעודו בוושינגטון – שר הביטחון בנט מותח ביקורת על החלטת מנדלבליט: "אני לא מצליח להבין מדוע הפרקליטות הזדרזה להגיש מיד כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו, שעומד רגע לפני ארוע היסטורי בוושינגטון. מה בער להם להשפיל את ראש הממשלה נתניהו דווקא כשהוא שם, בחו״ל, מייצג את כולנו, כלל אזרחי ישראל? אפשר היה להמתין יום-יומיים לשובו לארץ. לא צעד ראוי.", כתב בנט בחשבון הטוויטר.

העיתונאי אראל סגל בביקורת חריפה על מנדלבליט: "בעוד אחד מהמנהיגים הגדולים של העם היהודי מתכונן לקראת הערב בו יבוצר מעמד המדינה היהודית באופן כמעט בלתי נתפס; לבלרי המשפט, התופרים הבררניים ממהרים להגיש את כתבי האישום. כדי להשפיל את בנימין נתניהו. כדי להשפיל מנהיג של מחנה שלם. ההיסטוריה תשפוט"

אבישי בן חיים הגיב: "מי שמשתמש במונח "מדינת ישראל נגד נתניהו" מכזב לכם את התודעה ומבהיר שייכותו הפוליטית לאליטה. הגשת כתב האישום נגד ראש ממשלת ישראל בעודו בשליחות מדינית בחו"ל! מצערת ומוכיחה: זו לא מדינת ישראל אלא מערכת המשפט הישראלית שיעודה לשמר ההגמוניה של 'הציבור הנאור' כהגדרתו המפורשת של ברק"

בנו של ראש הממשלה הגיב בחריפות למועמד כחול לבן גבי אשכנזי שכתב: "בקרוב מאוד נתניהו יתייצב למשפט. תכנית השלום- תכנית היסטורית, אבל היסטוריה לא מובילים מספסל הנאשמים. יאיר לא נשאר חייב והגיב: "או המושחת הראשי מדבר, שניסה לעשות פוטש לשר הביטחון הממונה עליו, הונה משקיעים על חברת ״שמן״ על חשבון הפנסיות שלנו, ושיבש חקירה יחד עם מנדלביט"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!