מודה ועוזב?

סערת העבריינים: מוטי גילת מסביר ומתנצל

תמונה – צילום: כאן חינוכית
בעקבות הגינויים והסערה ברשת על ההתבטאות האומללה של הפרשן מוטי גילת על מצביעי הליכוד לאחר פרסום תוצאות הבחירות, הפרשן מתנצל ומסביר למה התכוון: "חלילה לא התכוונתי לומר שמי שמצביע לליכוד הוא עבריין, ומי שפירש כך את הדברים טעה והטעה."

הפרשן מוטי גילת מתאגיד החדשות 'כאן 11', מפרסם בעמוד הפייסבוק שלו התנצלות והבהרה על דבריו: "מעמיד דברים על דיוקם ומתנצל. יש רגעים בעבודה עיתונאית שבהם דברים שאני אומר ניתנים לפרשנות מזיקה שרחוקה מהכוונה המקורית. זה מה שקרה לי במשדר השבוע בבוקר שאחרי הבחירות. מערכת הבחירות הפעם עסקה יותר מאי פעם, במחלוקת הקשה בין מבקרי מערכת האכיפה לבין מי שמאמינים בחיוניות שלה בדמוקרטיה מתפקדת."

בהמשך כותב גילת: "באחד הדיונים התכוונתי לומר שההתנגחות של הליכוד במערכת אכיפת החוק היא מגנט למי שממילא נמצא במוקד העבודה של מערכת אכיפת החוק – העבריינים, שלדעתי יכולים להוות כח אלקטורלי משמעותי. חלילה לא התכוונתי לומר שמי שמצביע לליכוד הוא עבריין, ומי שפירש כך את הדברים טעה והטעה. אני מצטער על הפרשנות שניתנה לדברי על ידי אחרים ואם מישהו האזין לפרשנות כזו ונפגע, אני מתנצל בפניו, מכל הלב", כתב גילת בעמוד הפייסבוק שלו.

הפרשן יעקב אחימאיר שהועזב לאחרונה מתאגיד כאן 11, התייחס לדברי גילת וכתב: "שמעתי את דבריו המקוממים של גילת. הבינותי מה אמר. דבריו לא זקוקים כלל לפרשנות. הרי כל יום ששי, ביומן, הוא משפריץ נגד ביבי, וריר על שפתיו. אז מה חדש?"

מוטי גילת: העם המושחת בחר בליכוד ובנתניהו

הפרשן הבכיר של חדשות כאן11 במופע מביש.העם המושחת בחר בליכוד ובנתניהו.מוטי גילת, תתבייש.כאן11- זה הפרשן המוביל שלכם? ככה נראה שידור ציבורי?

Posted by ‎My Israel | ישראל שלי‎ on Tuesday, March 3, 2020

בתגובה לסערה, תקף שר התקשורת דודי אמסלםאת תאגיד החדשות: "מר גילת, עבריין מי שממשיך להעסיק אותך!!! זה לא חדש, שמאלנים לא יודעים להפסיד בכבוד. בגלל אנשים רדודים כמוך, צריך לסגור את התאגיד ויפה שעה אחת קודם. לידיעתך, שכרך משולם גם מכיסם של אותם 'עבריינים'"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!