חסר 61

חשש בכנסת: חכ"ים נשלחו לבידוד

תמונה – דוברות הכנסת
במהלך טקס השבעת הכנסת התקבלה פנייה למזכירות הכנסת ולפיה חברי הכנסת שוסטר, רם בן ברק וצחי הנגבי נכחו בשבוע שעבר באירוע משותף ובקרבתו של אזרח שבת זוגו אובחנה כחולת קורונה. מנכ"ל הכנסת: "- לא תתאפשר כניסתם של חברי הכנסת למשכן" - עמית סגל: "במספרים הצמודים זה עשוי להיות דרמטי"

במהלך טקס השבעת הכנסת התקבלה פנייה למזכירות הכנסת ולפיה חבר הכנסת שוסטר וחברי הכנסת רם בן ברק וצחי הנגבי נכחו בשבוע שעבר באירוע משותף ובקרבתו של אזרח שבת זוגו אובחנה כחולת קורונה.

קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, קיים בדיקה של האירוע במסגרתה שוחח עם בן זוגה של החולה ומשיחה זו עלה כי למרות שטרם קיבל את תוצאות בדיקת הקורונה שערך אתמול – העיד על עצמו כסובל מכל התסמינים המוכרים. ניצב גריף פנה לחברי הכנסת וביקש מהם לנקוט במשנה זהירות ולא להגיע לכנסת ולהשבעה כל עוד לא התקבלו תוצאות לבדיקתו של האזרח.

השר הנגבי שכבר היה נוכח בבנין ואושרה כניסתו ע״י הקצין בזמן הבדיקה, עודכן אף הוא במידע הנוסף שהתקבל ועל כן הובהר לו שרצוי שיעזוב את משכן הכנסת.

יודגש כי קצין הכנסת עדכן בדברים את פרופ סיגל סדצקי- הממונה על בריאות הציבור במשרד הבריאות וביקש ממנה לקבל בהקדם האפשרי את תוצאות בדיקתו של האזרח – על מנת לשלול אפשרות של הדבקותם של חברי הכנסת.

מנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ מסר: "כמי שאמון על שלומם ובריאותם של כל באי הבית ועל המשך פעילותה הסדירה של הכנסת אבהיר שכל עוד לא תגענה התוצאות אשר יפריחו את אפשרות ההדבקות – לא תתאפשר כניסתם של חברי הכנסת למשכן"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!