מהומת קורונה

עודה לרגב: "רק בגללנו את לא שרה"

תמונה – ערוץ הכנסת
יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה ושרת התרבות מירי רגב בחילופי מהלומות בכנסת בדיון על הקמת ועדה למשבר הקורונה: "את כולת שרת דיבור, בושה לתרבות שאת שרת התרבות. הרופאים הערבים והרופאים היהודים ימשיכו יחדיו להציל אנשים. בשביל להציל את הדמוקרטיה מכם. רק בגללנו את לא שרה". צפו

עם כפפות ומסכה: שרת התרבות מירי רגב ויו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, בקטטה מילולית במליאת הכנסת: "את כולת שרת דיבור, בושה לתרבות שאת שרת התרבות. הרופאים הערבים והרופאים היהודים ימשיכו להציל יחדיו להציל אנשים. בשביל להציל את הדמוקרטיה מכם. רק בגללנו את לא שרה". השרה רגב לא נשארה חייבת והגיבה: "אין לנו בעיה עם ערבים, יש לנו בעיה עם תומכי טרור כמוך".

ח"כ יאיר לפיד תקף את ראש הממשלה נתניהו וספג מרגב: " "מאז שרה"מ הבין שאם תהיה פה דמוקרטיה הוא יילך לבית הסוהר, אז החלטתם שלא תהיה פה דמוקרטיה"

העיתונאי שרית אביטן דיווחה, כי בשולי מליאת הכנסת המצומצמת, ניגש ח"כ גדי יברקן שערק מכחול לבן לליכוד לפני הבחירות, להגיד שלום לח"כ מיקי לוי, שהגיב בכעס: "אתה הלכת לארץ נוכריה. אתה בוגד. אנחנו לא חברים שלך".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!