מרכיבים ממשלה

פיצוץ במגעים: "לא נאפשר פגיעה בדמוקרטיה"

תמונה – כחול לבן
מפלגת 'כחול לבן' מודיעים על הפסקת המו"מ עם מפלגת 'הליכוד: "לא נאפשר שום שינוי בתפקוד הוועדה לבחירות שופטים ופגיעה בדמוקרטיה"

ברגע האחרון: מפלגת 'כחול לבן' מודיעים על פיצוץ במגעים במשא ומתן בין המפלגות, זאת לאחר שהגיעו להבנות בדרך להרכבת ממשלה, כשתיק החוץ מיועד לח"כ אשכנזי, ומ"מ ראש ממשלה לח"כ בני גנץ. בנוסף, סעיף המעון המיוחד שיקבל ח"כ גנץ לא הוסר מההסכמים.

מכחול לבן נמסר בתגובה לדיווחים: "לאחר הגעה להבנות בכל הנושאים, ביקשו בליכוד לדון מחדש באופן פעולתה של הוועדה לבחירת שופטים. בעקבות זאת הופסק המשא ומתן. לא נאפשר שום שינוי בתפקוד הוועדה לבחירות שופטים ופגיעה בדמוקרטיה"

מוקדם יותר הערב, זעמו גורמים בימינה: "פנינו לאופוזיציה; ביבי נכנע כניעה טוטאלית לבגצ. והחליט שימינה תהא באופוזיציה. התפרק באופן מביש מכל עמדות הימין בעניין המשפטי.נקבל מינוי של שופטים ברוח אהרון ברק ודורית בייניש. גורמים בימינה זו בכיה לדורות"

יו"ר 'הרשימה המשותפת' ח"כ איימן עודה תקף את שותפו הפוליטי לשעבר ח"כ גנץ: "הכניעה של גנץ בנושא הסיפוח היא החמורה מכולם. משמעותה חיסול כל סיכוי לשלום ויסודה של מדינת אפרטהייד עם אזרחים יהודים ונתינים פלסטינים. דמוקרטיה, שוויון וצדק חברתי כולם תלויים בשלום צודק וסיום הכיבוש"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!