בשעה טובה

נשאר בבלפור: נתניהו הצליח להקים ממשלת חירום

תמונה – צילום עמוס בן גרשון לע"מ
לאחר אין ספור פיצוצים במו"מ, מפלגות 'הליכוד ו'כחול לבן' הצליחו להגיע להסכמות וחתמו על הסכמים קואליציונים בדרך להקמת ממשלת נתניהו הבאה. ח"כ לפיד: "אין גבול לחרפה"

לאחר שלוש מערכות בחירות ומתישות, הצליח ראש הממשלה נתניהו לפרק את מפלגת 'כחול לבן', והיום, ערב יום השואה, הגיעו הצדדים להבנות אחרונות בנושא משרד המשפטים.

לפי ההסכם: "הממשלה והקבינט יהיו שוויוניים, יוקם "קבינט קורונה" וגנץ יחל את תפקידו כרה"מ באוקטובר 2021. תיקי האוצר, הבריאות, ביטחון הפנים, תחבורה וחינוך – בידי גוש הימין. מפלגת העבודה וכחול לבן יקבלו את תיקי הביטחון, החוץ, המשפטים והתרבות. יו"ר הכנסת הבא יהיה מטעם הליכוד.

העיתונאי עמית סגל צייץ: "484 ימים של המשבר הפוליטי החריף בתולדות המדינה באים לסיומם." התפקידים המסתמנים: ח"כ גנץ מ"מ מקום ראש הממשלה, ח"כ אשכנזי שר החוץ. ח"כ ניסנקורן תפקיד שר המשפטים.

ח"כ יאיר לפיד הגיב בזעם לדיווחים: "אז הפשרה בוועדה לבחירת שופטים היא שביבי בחר את כל הנציגים לוועדה. גנץ ואשכנזי הסכימו לתת לנאשם בפלילים למנות את השופטים שידונו בעניינו. אין גבול לחרפה"

https://twitter.com/yairlapid/status/1252261985556877312?s=20

בנאום במחאת הדגלים השחורים תקף בחריפות מי שככל הנראה יקבל את תפקיד יו"ר האופוזיציה, ח"כ לפיד, את שותפיו הפוליטים לשעבר גנץ ואשכנזי: "אלה שפירקו את כחול לבן ורימו אותנו, הולכים לשבת תחת נאשם במרמה. אלה שהפרו את אמונינו, הולכים לשבת תחת נאשם בהפרת אמונים. אל ששיחדו אותם בכיסאות ותיקים, הולכים לשבת תחתם נאשם בשוחד", תקף לפיד

בפוסט שפרסם ח"כ גנץ בערב שבת הוא תקף את נתניהו: "מי שרוצה בחירות רביעיות– שיגיד. מי שרוצה לגרור את ישראל לטירוף מערכות רק בשביל עוד כמה מנדטים – שיגיד. מי שרוצה לבזבז מיליארדי שקלים במקום להעביר אותם למערכת הבריאות, לעצמאים, למפוטרים ולאלה שנותרו חסרי כל בגלל הקורונה- שיגיד"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.