תגובות סוערות

ברק מגיב: "קריסה אישית, פוליטית ומוסרית של גנץ בפני סחטנות בריונית"

תמונה – ארכיון: אבי אוחיון לע"מ
שר הביטחון לשעבר אהוד ברק שנכשל ונפלט מהמערכת הפוליטית מגיב במתקפה נגד ח"כ גנץ ושאכנזי שחתמו הערב על הקמת ממשלה עם נתניהו: "רגע הכניעה של גנץ ואשכנזי, בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה, הוא אירוניה היסטורית." / סתיו שפיר: "דיקטטורים מושחתים קיימים רק בזכות המשתפ"ים שבשביל בצע תיקים מוכנים לבגוד בבוחריהם"

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הגיב לחתימת ההסכם להקמת ממשלת נתניהו החדשה: "רגע הכניעה של גנץ ואשכנזי, בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה, הוא אירוניה היסטורית. קריסה אישית, פוליטית ומוסרית של גנץ בפני סחטנות בריונית של נאשם, שפועל להרס הדמוקרטיה בחסות הקורונה", תקף אהוד ברק.

גם ח"כ לשעבר סתיו שפיר הגיבה בזעם וכינתה את גנץ ואשכנזים משתפ"ים: "נלחמנו על הדמוקרטיה שלנו בכל הכח. עשינו ויתורים עצומים. ובסוף דווקא המפקדים שאמורים להוביל את הקרב מסרו אותה על מגש של כסף לזה שהבטיח לחסלה. דיקטטורים מושחתים קיימים רק בזכות המשתפ"ים שבשביל בצע תיקים מוכנים לבגוד בבוחריהם. תשאל האומה מה עכשיו? עכשיו יובילו האזרחים, כי ממשלה אין"

https://twitter.com/StavShaffir/status/1252284483040096256?s=20

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ גנץ צייץ: "מנענו בחירות רביעיות. נשמור על הדמוקרטיה. נלחם בקורונה ונדאג לכל אזרחי ישראל. יש ממשלת חירום לאומית."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "ברק מגיב: "קריסה אישית, פוליטית ומוסרית של גנץ בפני סחטנות בריונית""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.