מנצחים את הטרור

מזל טוב: בת נולדה למשפחת שנרב ששכלה את ביתם

תמונה – דוברות שמיר אסף הרופא
פחות משנה לאחר ששכלו את ביתם בפיגוע טרור במעיין דני, "שאלו אותנו בחדר לידה האם נקרא לה רינה, אמרנו מה פתאום?, למה שיהיו 2 רינה. אם למישהו יש רעיון לשם נשמח לשמוע".

ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה: בת נולדה בשעה טובה ומוצלחת במשקל 2.9, למשפחת שנרב אשר שכלו את ביתם רינה ז"ל בפיגוע מטען שהתפוצץ על המשפחה שטיילה במעיין דני באוגוסט האחרון.

בראיון לישי שנרב בגלי צה"ל סיפר הרב איתן בהתרגשות: "בשבעה היו אלפי אנשים ואנחנו היינו במצב לא פשוט, ובאיזה כמה שניות של דיבור עם שירה היא אמרה לי, 'נראה לי שאנחנו בהריון', אז היא התחילה להרגיש קצת לא טוב תופעות לוואי, לי זה עזר מאוד להחלים. זה היה רפואה למכה ברוך השם". האם המאושרת הוסיפה: "אנחנו מרגישים שאלוהים שומע את התפילות. הלידה היא ניצחון ענק מבחינתנו".

ההורים הודו לצוות הרפואי: "התינוקת חדשה באה לסמל חיים וניצחון על כוחות הרשע שמנסים להשמיד אותנו בכל דור ודור. הסמליות של הלידה בין יום השואה ליום הזיכרון, כאשר שנינו הגענו מבית של ניצולי שואה, וחווינו את הטרור של המרצחים לפני 8 חודשים, כאשר נרצחה בתנו היקרה רינה שנרב ז"ל במעיין דני"

"אנו מרגישים טוב ומודים לקב"ה ולצוותים הרפואיים בבית החולים על הרגישות, המסירות והמקצועיות, הודות להם הכל עבר בשלום."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.