סערת המשואה

מתקפה חריפה: "איומים וגסות רוח שעליהם אין מחילה"

תמונה – פייסוק
תגובות סוערת בעקבות החלטת רבני חב"ד שלא לאפשר לשליחה בנאפל, חני ליפשיץ להדליק משואה ביום העצמאות: "רבנים רודפי כבוד שמסתובבים במסדרונות הכנסת הציונית בכדי שימחאו להם כפיים ויחלקו תקציבי מדינה להם ולמקורביהם"

יחיאל פליישמן, אחיה של חני ליפשיץ, מגיב במתקפה חריפה על החלטת בית הדין של חב"ד שהורו לה שלא להדליק משואה ביום העצמאות: "אולי זה דווקא טוב שהיום הזה הגיע .. שהאמת יוצאת אל האור טוב שכולם ידעו את פרצופם האמיתי של אנשי הצביעות והשקר." כותב יחיאל.

"רבנים רודפי כבוד שמסתובבים במסדרונות הכנסת הציונית בכדי שימחאו להם כפיים ויחלקו תקציבי מדינה להם ולמקורביהם. רבנים שמקבלים תרומות ומקיימים עסקים ענפים ממקורות פליליים ומפוקפקים. רבנים הרודפים אחר הכבוד והמתנשאים על האחר במתיקות לשון ודיבורים חלקלקים כאילו כדי לקרב אותם וכצריך את טובתם באמת נתקלים בסירוב מעליב מסיבות פוליטיות כשהם מודים בכך.( כבעל נסיון) רבנים שנותנים מחסה בקהילותיהם לפדופילים מורשעים שממשיכים לפגוע בילדים ולו רק כדי שלא יוסגרו למשטרת הציונים.חבורת מנותקים הממנים אחד את השני לתפקידים עתירי תקציבים ולא קשובים לצרכי הציבור."

עוד כותב יחיאל: "כי אם היו קשובים היו מקדישים את זמנם בשבועיים האחרונים לטיפול ועזרה במאות מקרי השכול והמוות הקשים שפגעו בבני קהילתם עקב נגיף הקורונה, ובעשרות אלפי בני קהילתם שאיבדו את פרנסתם בין לילה."

"במקום זאת, כל עיסוקם בשבועיים האחרונים היה התעללות חסרת רחמים, לחצים ואיומים לפיטוריה בגסות רוח ממפעל חייה של אחותי היקרה שמוסרת את נפשה ואת נפש משפחתה בשליחות לא פשוטה בנפאל. ובמה היא חטאה? בכך שהעזה להסכים לבדה להדליק משואה בלי לבקש רשות מרבני חבד, ששיתפה פעולה עם טקס ציוני שאינו לרוח התנועה ?! שנים של פעילות, תרומה, עשייה מפוארת, נמחקו מבחינתם ברגע כי העזה לשתף פעולה עם טקס ציוני."

לסיום כותב האח הכואב: "אז נכון , חב״ד היא תנועה אנטי ציונית למי שלא יידע. אבל כפי שלצערי יודע ונחשפתי לכמה דברים שלא זאת הסיבה היחידה. מה שהביא אותם להתנהלות גנסטרית של איומים וגסות רוח שעליהם אין מחילה. כמו שנאמר – "הקנאה התאווה והכבוד מעבירים את האדם מן העולם". מתביש בכם רבני חב"ד. אוהב אותך וגאה בך חני .האמת תנצח…."

ח"כ מוסי רז ממרצ הגיב: "בעקבות הוראת בית דין רבני חב"ד, חני ליפשיץ, שליחת חב"ד בנפאל שנבחרה להדליק משואה ביום העצמאות – החליטה לבטל את השתתפותה. תארו לכםן את הסערה וההסתה שהיו קמות לו הייתה מדליקת המשואה יסמין מזאוי מבטלת את השתתפותה על פי הוראה של בית דין מוסלמי או של פעיל זוטר בבלד."

לאחר החלטת הרבנים, כתבה השליחה הנבחרת מנפאל, חני ליפשיץ, בכאב לעוקביה ברשת הפייסבוק: "חברים יקרים ואהובים. אני כותבת לכם את השורות הבאות מתוך הלב שלי. אין הדבר תלוי בי! נדרשתי לבטל את השתתפותי בטקס יום העצמאות. ואין ביכולתי להיכנס אל אש המחלוקת. הודעתי על כך בצער לשרה מירי רגב היקרה ולצוות המקסים של מרכז ההסברה. הודיתי להם על שראו בבית חב"ד קטמנדו חלק מאותם אלה האחראים על החיבורים בחברה הישראלית.", כתבה ליפשיץ.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!