נגד סיפוח

שמאל וערבים: דגלים והמנון פלסטיני בכיכר רבין

תמונה – דוברות המשטרה
אלפים הפגינו בכיכר רבין בתל אביב נגד כוונת ממשלת ישראל לסיפוח יהודה ושומרון. בהפגנה שרו המשתתפים את ההמנון הפלסטיני והניפו דגלי פת"ח. עמית סגל: "דגלי אש״ף בתל-אביב אינם הדרך להיאבק בהחלת הריבונות. רבין היה מתבייש בהם". צפו

שמאל וערבים: אלפים הפגינו במוצאי שבת בכיכר רבין בתל אביב, נגד כוונת ממשלת ישראל לסיפוח יהודה ושומרון. 5 מפירי סדר נעצרו והועברו לתחנת המשטרה לחקירה.

במהלך ההפגנה שרו המשתתפים את ההמנון הפלסטיני כשעשרות דגלי פת"ח מונפים ע"י הקהל בהפגנה. מנכל"ית שלום עכשיו כרעה ברך וביקשה מהמפגינים להצטרף אליה.

הפגנת השמאל הישראלי, ועתה נעבור לשירת ההמנון ה"פלסטיני"… מתחשק לי להגיע עם שיירת משאיות לכיכר מלכי ישראל, להעמיס אותן ב"מפגינים" האלה, ולהשליך את הזבל מצידו הסורי של הגבול ביננו. שישירו שם "בילאדי"…

Posted by Avihu Gamliel on Saturday, June 6, 2020

העיתנואי עמית סגל תקף את חברי הכנסת מהאופוזיציה שלא גינו את מפגן הדגלים הפלסטינים: "חברי כנסת ציוניים כמו ניצן הורביץ ומרב מיכאלי שנאמו אמש מול הקהל (בהפגנה), יגלו שהדרך בחזרה לשלטון לא עוברת בכיכר רבין. האיש שהכיכר קרויה על שמו לא היה מתייצב לעולם במפגן כזה. רבין היה מתבייש בהם."

אלדד יניב הגיב לזעם ברשת על הדגלים שהונפו בהפגנה: "אכלתם את הראס. הניפו את דגל פלסטין בתל אביב. מי שישמע. נשמות: תרגיעו. קחו ציפרלקס. שאכטה. צ׳יסר. כבר הניפו אצלנו דגלים הרבה יותר נוראים: דגלי כך. וכרזות של להבה. בכיכר רבין תניפו מה שאתם רוצים. חופשי. רק אל תסיימו הפגנה עם 3 יריות בגב"

ח"כ איימן עודה נאם דרך הטלפון ואמר: "אנחנו בצומת דרכים. דרך אחת מובילה לדמוקרטיה אמיתית, השנייה תוביל אותנו לאלימות, סיפוח ואפרטהייד. אנחנו יכולים לעצור את הסיפוח אבל כולנו נצטרך להיאבק בו יחד. אין דמוקרטיה ליהודים בלבד"

השר אלי כהן תקף בתגובה: "ארגוני השמאל שהפגינו היום "נגד הסיפוח" עם דגלי אש"ף ושלטים נגד צה"ל, חשפו את כוונותם האמיתית. לא נרתע מתומכי מחבלים ומארגונים אנטי ציוניים. כל מי שטובת מדינת ישראל לנגד עיניו חייב לתמוך בריבונות ישראלית על חבלי המולדת. לא מחמיצים הזדמנות היסטורית לעם היהודי, מחילים ריבונות עכשיו!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.