סכנה לציבור

נתפס חולה קורונה שגלש בחוף הים בנתניה

תמונה – דוברות המשטרה
חולה קורונה נתפס מפר בידוד בגלישה בחוף הים פולג בנתניה. הוא נקנס ב-5,000 שקל ונשלח לבידוד.

ביום שבת האחרון התקבל במשטרת ישראל דיווח על צעיר שנכנס לגלוש בחוף פולג בנתניה. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו את הגולש, שאישר בפני השוטרים כי אובחן מס' ימים קודם לכן כחולה קורונה ולמרות זאת, הפר את הבידוד ויצא לגלוש בחוף הים. בחוף היו מתרחצים רבים והגולש סיכן את בריאותם.

השוטרים עיכבו את הגולש, דאגו להרחיק אותו ולבודד אותו בחוף על מנת למנוע מגע עם רוחצים ומבלים ולמנוע אפשרות של הדבקת הרוצים בים. עם הגעת כוחות מד"א למקום, הגולש הועבר לידיהם והשוטרים הודיעו לו כי הוא נקנס בדו"ח ע"ס 5,000 ₪ בגין הפרת צו בריאות העם.

אמש, התקבלה קריאה על חשוד כחולה קורונה שאותר ליד התחנה המרכזית בעיר. השוטרים התלבשו בביגוד מיגון מלא וייעודי, איתרו את החשוד כחולה קורונה בסמוך לתחנה המרכזית והזמינו צוות רפואי שייקח אותו לבית החולים המקומי.

משהגיע הצוות הרפואי וידאו כי עלה לרכבם וביצעו ליווי עד הגעתם לבית החולים להמשך טיפול.

דוברות המשטרה
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.