דרמה בשבת

שחקן כדורגל בליגת העל נעצר ע״י המשטרה

תמונה – דוברות המשטרה

שחקן כדורגל בליגת העל נעצר על ידי המשטרה ביום שישי משום שלא הסכים להזדהות, במקום התפתחה מהומה כאשר אוהדי הקבוצה החלו לצעוק על השוטרים ולדרוש את שחרורו במידי.

 

קשר מכבי חיפה מחמוד ג׳אבר נעצר ונאזק היום (שבת) בדרך למשחק של קבוצתו באצטדיון סמי עופר בעיר. הוא נכנס למתחם מבלי שהיה בידו תו חניה, ושוטרים שהגיעו למקום דרשו ממנו להציגו – ולאחר שסירב, עצרו אותו.

אוהדי הקבוצה, שהיו אף הם בדרך למשחק, ניסו למנוע אותו תוך שהם צועקים לשוטר: "תעזוב אותו! זה מחמוד ג'אבר!". לאחר מכן הוא הוכנס לניידת המשטרה ובהמשך שוחרר.

במשטרה טענו כי אותו שחקן "סירב להזדהות, הפריע לתנועה והכשיל את השוטרים סמוך למגרש הכדורגל סמי עופר בחיפה". עוד נמסר כי "במסגרת היערכות המשטרה למשחק הכדורגל באיצטדיון סמי עופר ביקשו שוטרים שהוצבו במחסום סמוך למגרש הכדורגל לבדוק רכב שהגיע למחסום.

נהג הרכב, סירב להציג תו כניסה כנדרש ובהמשך סירב לפנות את ציר התנועה תוך שהוא מכשיל את עבודת השוטרים ועל כן עוכב לצורך זיהויו. משסירב לעיכוב הפעילו השוטרים את סמכותם ועצרו אותו לנקודת המשטרה באיצטדיון שם שוחרר לאחר שזוהה ע"י קצין משטרה".

ברשת החלו לתקוף את המשטרה ולטעון כי המשטרה עצרה אותו רק בשל היותו ערבי.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.