ניסיון פיגוע או שוד?

צפו: דניאל מחזיר מלחמה לחמוש בסכין

תיעוד: דניאל לוין מחזיר מלחמה לחמוש בסכין ממוצא ערבי, שנכנס למכולת שכונתית בעיר כרמיאל והחל לתקוף אותו ללא סיבה ומבלי לומר מילה - לטענת המשפחה מדובר בניסיון פיגוע - צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה

בתיעוד שפורסם ברשת נראה דניאל מחזיר מלחמה ומשליך חפצים לעבר החמוש שניסה לתקוף אותו במכולת השכונתית בה הוא עובד.

בפוסט שפרסם הבוקר יואב אליאסי ברשת, כותב דניאל: "שלום הצל, אתמול כמעט נרצחתי בפיגוע לאומני בכרמיאל ומספרים לכולם שזה שוד. השם שלי דניאל לוין, אני מתגורר בכרמיאל, אתמול בבוקר הלכתי לעבודה כמו כל יום רגיל, ישבתי לי בקופה צפיתי בסרטונים, פתאום נכנס בנאדם, חשבתי שזה לקוח רגיל ואז ברגע הבנתי שאני נלחם מול מחבל."

עוד כותב דניאל שהותקף: "למרות שבתקשורת אומרים שזה שוד, הוא לא ניסה לדבר איתי, לא הוציא מילה מהפה, הוא פשוט ניגש אליי, שלף סכין וניסה לתפוס אותי ולדקור אותי אבל אני לא פראייר והתחלתי להילחם על החיים שלי כי הבנתי שאני במצב מסוכן והכיסא זה הדבר היחידי שהיה לי כדי להגן על עצמי וכשהוא הבין שהוא לא מסוגל להתמודד איתי הוא ברח ואני התחלתי לרוץ אחריו. לפני המחבל היה אדם עם תינוק על הידיים והוא ניסה גם להתנפל עליו אבל אני הייתי מאחוריו והוא הבין שאני מאחורה זה הלחיץ אותו עוד יותר והוא פשוט זרק את הסכין והמשיך לברוח."

לדבריו: "המשטרה הגיעה למקום ולא עשתה את העבודה כמו שצריך. הם פעלו מהר. בקושי דיברו איתי. לקחו ממני עדות על המקום וזהו. לא אמרו שום דבר חוץ מזה שהוא ערבי אבל בחדשות של כרמיאל רשמו שהיה נסיון שוד.
איך שוד בלי להגיד מילה?? ולמה שוד? בשעה שאין עדין שקל בקופה ועוד במכולת שכונתית באמצע העיר באור יום. אני לא מבין למה אומרים את זה, אבל אשמח שתראה ותגיד לי אם זה נראה לך שוד.."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.