שגרה מסוכנת

שוב: קרב חמולות משולב בירי ברהט

תיעוד: קרב חמולות משולב בירי ושריפת רכבים ברהט, זאת בעקבות סולחה שהתפוצצה - הבוקר אמר השר ארדן "האלימות היא בתרבות שלהם - במקום תביעה שולפים סכינים" - טיבי: "מיכל סלה נדקרה באופן פראי וחייתי. אתה לא תמצא אותי אומר שהגברים היהודים אלימים ודוקרים את נשותיהם" - חדשות

תיעוד: קרב חמולות קשה כעת בשילוב ירי ושריפת רכבים ברהט על רקע סולחה שהתפוצצה, הרקע לסולחה, רצח שארע בעיר לפני כ-7 חודשים בגלל סכסוך בבחירות האחרונות למועצת העיר.

הבוקר תקף השר גלעד ארדן את המגזר הערבי ועורר סערה: "אמא יכולה לתת אישור לרצוח את האחות, כי היא יוצאת עם גבר שלא נראה למשפחה"

ח"כ טיבי הגיב על דבריו של השר ארדן: "מיכל סלה נדקרה באופן פראי וחייתי. אתה לא תמצא אותי אומר שהגברים היהודים אלימים ודוקרים את נשותיהם"

"חבר הכנסת לשעבר טאלב א-סאנע, יו"ר הוועדה למאבק באלימות בחברה הערבית, פנה לרה"מ בדרישה לפטר את השר ארדן בעקבות התבטאויותיו נגד החברה הערבית: "במקום להודות בכשלונו בהתמודדות עם הפשע והפושעים הוא מגלגל את האחריות לאזרחים הערבים על הכתמת הציבור הערבי באלימות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!