מוגזם?

תיעוד: השוטר היורה הועבר מתפקידו

שוטר שהוזעק לטיפול בתלונה של שכנים במגדל העמק על רעש, השתמש באקדח טייזר במהלך מעצר גבר דתי שסירב להיכנס לניידת בשבת - השוטר הועבר מתפקידו - כך זה נראה בתיעוד שפורסם

https://www.facebook.com/100023936981623/videos/547700402704521/?t=91

ממשטרת ישראל נמסר: "מבירור ראשוני עולה כי השוטר פעל בניגוד לנהלים ולא כפי שמצופה משוטר במצב דומה, החומר לבחינת מח״ש ובמקביל הוחלט בשלב זה להעבירו מתפקידו לאלתר."

משפחתו של הנער שנוטרל באקדח טייזר פירסמה את הסרטון וכתבה: "זהו אלירן בן דודתי ממגדל העמק. אלירן ביום שישי האחרון היה אצל חברתו ויותר מאוחר בערב הלך לכיוון ביתו דרך הטיילת שבנוף העמק ברגל כיוון ששומר שבת. באותו הזמן הוזמנה ניידת עם תלונה על כמה נערים שהפריעו עם הצעקות לשכנים…תוך כדי שאלירן חוצה את מקום הנערים השוטרים קופצים עליו ואוזקים אותו מבלי לבדוק למי הוזמנה המשטרה"

אלירן כפי שתראו בסרטון לא התווכח הושיט את ידיו שיאזקו אותו ומתחנן לשוטרים כן ממש מתחנן שלא יגרום לו ליסוע בשבת ושמוכן להתלוות אליו ברגל אזוק לתחנת המשטרה במרחק של 5 דק'הליכה לכל היותר!!! השוטר ממשיך לצעוק בביקש לאזוק את ידו השניה של אלירן מאחורי הגב…בשלב זה כפי שתראו אלירן מסתובב ושם את שני ידיו מאחורי הגב ומחכה שיאזקו אותו ללא כל התנגדות…לאחר כמה שניות במקום לאזוק אותו השוטר שולף את אקדח הטייזר שלו ויורה באלירן בעמוד השדרה… אלירן מתעלף לכמה שניות וכשהוא מתעורר ממשיכים לקפוץ עלי השוטרים שהוא שוכב על הבטן ולאזוק כאילו תפסו מינימום מחבל בדרך לפיגוע."

עוד כותבת אורלי ביטון: "לבסוף מרימים אותו לניידת כאילו אחרון העבריינים ונשאר עצור עד השעה 7:00 בבוקר. אז אם עד היום פחדנו על הילדים שלנו מהנוער שמסתובב בלילות היום אנחנו מפחדים ממשטרת ישראל"
היום זה הוא…מחר זה יכול להיות כל אחד מילדיכם…", כתבה אורלי בפוסט שפרסמה בפייסבוק וגרף אלפי תגובות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!