ברגע האחרון?

גנץ מגיב לליברמן: "נכונים לשקול פשרות מסוימות"

תמונה – ערוץ הכנסת
יו"ר כחול לבן בני גנץ מגיב לאולטימטום של אביגדור ליברמן להתפשר במסגרת המו"מ עם הליכוד - "אנחנו נשמע את ליברמן, נהיה נכונים לשקול פשרות מסוימות כל עוד הן יהיו אפשריות מבחינת תפיסת עולמנו וישרתו את מדינת ישראל" - צפו

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ מגיב לאולטימטום של אביגדור ליברמן בפתח ישיבת סיעת כחול לבן: "אנחנו בכחול לבן נעשה הכל כדי שלא יהיו בחירות בפעם השלישית בתוך שנה. נעשה הכל כדי להקים ממשלת אחדות רחבה וליברלית. נעשה הכל כדי שנתחיל כבר לעסוק במערכת הבריאות הקורסת כמו בכל תחילתו של חורף, בכבישים הפקוקים, בפתרון לגירעון, ובהתמודדות עם אתגרי הביטחון שלפתחנו.

גנץ הוסיף: "כפי שידוע לכם, ח"כ אביגדור ליברמן פנה אלי וביקש להיפגש בכדי לדון במתווה שהוא מציע להקמת ממשלת אחדות. אני מברך אותו קודם כל על עצם היוזמה שמטרתה למנוע בחירות בפעם השלישית בתוך שנה. בחירות מיותרות, יקרות ומנוגדות לרצון העם. הדבר היחידי שיהיה בהם שננצח את ספרד בכמות הבחירות שיש אצלנו. לא משהו להתגאות בו. קבענו להיפגש מחר ולדון על הצעתו, מתוך מטרה להתקדם לעבר ממשלת אחדות, כפי שהציבור רוצה."

עוד אמר גנץ: "אנחנו נשמע את ליברמן, נהיה נכונים לשקול פשרות מסוימות כל עוד הן יהיו אפשריות מבחינת תפיסת עולמנו וישרתו את מדינת ישראל. אנו מעוניינים לפעול למען ממשלת רחבה שתבטא את רצון הרוב. ממשלה שגם תכבד ותשרת את המיעוטים. את כולם. אני הייתי הראשון להעלות את הצורך הזה. בנאום הראשון שלי עם כניסתי לפוליטיקה הצהרתי, כי אקים ממשלה ממלכתית. אמרתי שביחד עם שותפיי, נהפוך את ישראל למדינת תקווה חזקה ומאוחדת. זו גם התחייבותי היום."

"אני קורא מכאן גם לבנימין נתניהו, כבר כמעט חודש שאתה מסרב לדון בסוגיות המהות שמטרידות את אזרחי ישראל. שלח את הצוותים שלך ובוא נקיים סוף סוף משא ומתן ישיר, אמיתי וכנה בין הליכוד לכחול לבן. זהו צו השעה. בוא נדבר תכל'ס, על מה שמעניין את אזרחי ישראל- ולא רק על מה שמעניין אותך. זו השעה, זו הציפייה של אזרחי ישראל משנינו, מכולנו. והם לא יסלחו לנו אם לא נעשה זאת."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.