מתקפה חזיתית

נתניהו: "לפיד יעשה עוד ברית בשביל השלטון"

תמונה – ערוץ הכנסת
ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף שוב את האפשרות כי 'כחול לבן' יקימו ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת: "לפיד היה שומר שבת פעמיים בשבוע בשביל לקבל את תמיכת החרדים" - גנץ: "ההשתלחות נגד הרשימה המשותפת חייבת להיפסק" - ח"כ לפיד: אם יקרה משהו זה ביבי" - ח"כ יעלון: "משבת אנחנו במצב חירום, יציאת נתניהו מבלפור זה פיקוח נפש" - צפו

יו"ר כחול לבן, בני גנץ תקף את נתניהו: "לאורך הפגישות של צוותי המשא ומתן שלנו ושל הליכוד ושלי עם נתניהו, הבנו שאנחנו מדברים לקיר. מדברים לבלוק. ביומיים האחרונים ההיסטריה שברה שיאים חדשים. קמנו בבוקר שבת וגילינו שאנחנו לא פחות ולא יותר –
במצב חירום. סכנה. פיגוע. לא בגלל שאנחנו נגררים לבחירות בפעם השלישית. לא בשל רקטות שנוחתות בשדרות ובבאר שבע. ולא בגלל החולים השוכבים במסדרונות בתי החולים. קיבלנו, כל אזרחי ישראל-מופע מכוער ומסוכן של צביעות, שקרים והסתה נגלה לנגד עיננו.
על הרקע הזה, אני מבקש להגיד באופן ברור: גם לי יש מחלוקות חברי הכנסת הערבים. אבל ההשתלחות נגדם בימים האחרונים חייבת להיפסק. ועליך נתניהו- לחזור בך ומייד."

ח"כ יאיר לפיד תקף והאשים את נתניהו בהסתה: "אתה מגייס את חמינאי לקמפיין שלך? יצאת מדעתך? אם יקרה משהו חס וחלילה לאחד מהאנשים שיושבים פה בחדר – זה ביבי. הוא גרם לזה. שלא יילך אחר כך לטלוויזיה לספר כמה הוא מזועזע. זה ביבי. זו ההסתה שלו. *מה שיוצא מפיו של ביבי נתניהו בימים האחרונים זו הסתה לאלימות. זה טקסטים של חסידי ברוך גולדשטיין, לא של ראש ממשלה. מה שהוא אמר על אזרחי ישראל הערבים זו גזענות בלתי נסלחת."

ח"כ משה (בוגי) יעלון לגלג על משפחת נתניהו ואמר: "משבת אנחנו במצב חירום, יציאת נתניהו מבלפור זה פיקוח נפש, ופיקוח נפש דוחה שבת"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!