רוצה חסינות

מזיע: נתניהו מכין את הקרקע לחסינות

תמונה – הליכוד
ראש הממשלה נתניהו תקף את הקוקפיט של 'כחול לבן' בטקס חנוכה של הליכוד, "אף פעם לא ראיתי קוקפיט עם ארבעה טייסים" - ח"כ גנץ השיב: "ואני אף פעם לא ראיתי ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום" - יאיר נתניהו: "התגובה של גנץ עכשיו בטוויטר הדליקה אותי, וחיפוש קצר בגוגל הוביל לתוצאה" - הצביעו בסקר המצורף

ראש הממשלה נתניהו תקף את ראשי כחול לבן ואת התקשורת בטקס חנוכה של הליכוד: " "לאורך השנים טסתי די הרבה אבל אני לא זוכר שראיתי פעם קוקפיט עם ארבעה טייסים" – עוד אמר נתניהו בלעג: "אנחנו נשמע שנכשלנו בהדלקת נר חנוכה ונתניהו מזיע מתמיד" – צפו מדקה 3:30

יו"ר כחול לבן גנץ השיב לו בטוויטר: "ואני אף פעם לא ראיתי ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום"

"מה יש ללפיד וגנץ להציע? כלום, נאדה, אפס. הדבר היחיד שמאחד את שלוש המפלגות המוזרות האלה, הגוש ההוא, זה סיסמה אחת: רק לא ביבי. הם כל היום מבלבלים את המוח מול הטלפרומפטר – חסינות, חסינות. אני אודיע תוך יומיים על החלטתי, אבל דבר אחד ברור: חסינות היא לא נגד הדמוקרטיה אלא אבן יסוד בדמוקרטיה. בכל מקרה, יש חסינות אחת שאני מבקש כבר עכשיו- חסינות מפני תעמולת הסרק של גנץ לפיד וחבריהם. אין לי זמן לזה, אני עובד למענכם ולמען המדינה שלנו. זה לא יצליח להם."

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה תקף בחריפות את הגץ וכתב: "אוקיי וואו. תראו מה מצאתי. דווח בעיתון ״כלכליסט״ שאוליגרך שמבוקש באמריקה על *ריגול* בשם וקסלברג, היה המשקיע היחיד בחברה של גנץ לה קראו ״המימד החמישי״. עזבו את הכסף שהוצא על ידי החברה במרמה ממשלם המסים הישראלי, על מוצר שלא קיים (50 מליון בחוזה, 5 מליון בפועל).

יאיר מוסיף ותוקף את שותפיו לשעבר של גנץ: "מסתר שלמרות שהחברה לא סיפקה כלום למשטרת ישראל, הלקוחה היחידה שלהם, היא כן קיבלה מהמשטרה מתנה. את כל המידע סייבר שיש למשטרת ישראל על אזרחי ישראל. מסתבר שאחרי שהם קיבלו את המידע, הם קיבלו פגישה ב*משרד ההגנה* הרוסי."

עוד כותב יאיר: "המיליארדר שמחבר בין פוטין, טראמפ, גנץ, הייטק ויד ושם. אוליגרך עם 13 מיליארד דולר, חוליה מסתורית ביחסים בין רוסיה לאמריקה, איש סודו של פוטין, מקורב לטראמפ שגורש מארצות הברית, כוהן ההייטק של מוסקבה שנהפך לאזרח ישראלי, וגם מי שעד לפני שנה שילם משכורת לבני…קרדיט מגיע כמובן לאראל סגל. אני שמעתי על כך בתוכנית שלו ברדיו 103fm לפני כמה חודשים. התעצבנתי, אך המשכתי הלאה. התגובה של גנץ עכשיו בטוויטר הדליקה אותי, וחיפוש קצר בגוגל הוביל לתוצאה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!