חזור בקרוב?

נחשף: כמה קיבל אורן חזן עבור שבוע?

תמונה – יואב אליאסי, הצל
עורר סערה ועזב: שבוע לאחר כניסתו לתוכנית 'האח הגדול' יחד עם דובר 'שוברים שתיקה', ליהוק שעורר סערה בבית 'האח' ובבתים רבים בישראל, אמש,(מוצ"ש) עזב אורן חזן את בית 'האח' לאכזבת הרבה מהצופים, אך עם לא פחות ממאה חמישים אלף שקלים שגרף לכיסו, כך חושף הבוקר העיתונאי ערן סוויסה באתר 'ישראל היום' - צפו במסוק שהרים הצל

אורן חזן מסכם את החוויה בבית האח הגדול

"הציעו לי 650 אלף שקל לתוכנית עם פורמט שונה משל 'האח הגדול' וסירבתי" בשיחה עם אברי וטלי, אורן חזן מסכם את החוויה בבית האח הגדול – המתיחות עם אסיף, ההתעלמות מניר, זריקת המילה לתקווה ומדוע החליט לא להדיח את אדם>>>העולם הבוקר: א'-ו' ב-06:15, ערוץ 13

Posted by ‎ערוץ 13‎ on Sunday, January 12, 2020

שבוע לאחר כניסתו לתוכנית 'האח הגדול' יחד עם דובר 'שוברים שתיקה', יצא אורן חזן מבית האח כשהוא גורף לכיסו לא פחות ממאה חמישים אלף שקלים, כף חושף העיתונאי ערן סוויסה באתר 'ישראל היום'.

פעיל הימין הצל ואושיית הרשת מישל טרוני הרימו מסוק תמיכה באורן חזן שחג מעל בית האח הגדול בבקשה ממנו לא לעזוב את בית 'האח' ולהשאיר לדובר שוברים שתיקה את הבמה התקשורתית, "כשהוא יצא מהבית הגבול הזה יפרץ ולא יהיה אף אחד לעמוד מול השקרים ושטיפת המוח של ניר.", כתב הצל לעוקביו.

זה למה אני אוהב את אורן חזן! אנשים לא מכירים אותו, מכירים רק את הפרודיה ובאמת שכולו לב וכל מה שהוא עושה הוא עושה מתוך אהבת ישראל ואכפתיות גדולה.

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Wednesday, January 8, 2020

בפוסט שכתב לאחרן מכן כתב הצל: "הרבה שאלו אותי מה הסיבה שהעליתי מסוק בשביל אורן חזן. אז ככה, מאז שאורן נכנס לבית הוא היה תחת מתקפה מטורפת של הדיירים שמצאו לנכון להגן על ניר (דובר שוברים שתיקה) כאילו היה איזה צדיק או בן משפחתם."

"תבינו, זה הכוח של אירגוני ה0מאל החתרניים, הם טובים בלהפוך את התמונה, טוב זה רע, שחור זה לבן, מותקף הוא תוקף והקורבן הוא האשם ואת זה הם גם לימדו את הפל0טינים ואת העולם. בבית זה אותו הדבר ניר הוא הנאור יפה הנפש רודף השלום ואורן חזן הוא הקיצוני הפרובוקטור האלים, והימין שם בתפקיד האידיוטים השימושיים של דובר שוברים שתיקה כאילו היה קורבן תמים ואומלל שזקוק להגנה."

עוד כותב הצל: "אז במשך שבוע אורן מרסק לי את הלב. הם מתעלמים ממנו, וכשהם לא מתעלמים הם מקללים אותו, מאיימים עליו באלימות, נותנים לו לאכול לבד, לישון לבד ולהרגיש לבד ואחרי שהוא מגיב להם בכעס, הוא יוצא הגזען. האמת שאני פחות כועס על ניר. הוא בא לעשות את העבודה שלו, הרי בישביל מה הוא מקבל כסף מארגונים אנטישמיים? אבל אנשים כמו אסיף וליאור עושים לי בחילה, ובגלל אנשים כאלו, ככה נראית המדינה. ימני מחמד מאלו שמתחילים שיחה בהתנצלות כמו "תשמע, אני ימני אבל לא מאלו שעושים לייקים לצל".

עוד כותב הצל: "אורן מבחינתי הוא הגבול האחרון, וכשהוא יצא מהבית הגבול הזה יפרץ ולא יהיה אף אחד לעמוד מול השקרים ושטיפת המוח של ניר. אורן מעבר לדמות הוא חבר, אדם עם לב גדול ואהבת ישראל ענקית, ומי שמגן על ישראל ומשלם על זה מחיר, אני אעמוד לצידו באש ובמים ואעשה כל דבר להרים אותו. אנחנו לא מיעוט. הגיע הזמן שנבין את זה."

במסוק מעל בית האח אורן אנחנו כאן בישבילך

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Friday, January 10, 2020

המירמורון הגדולשימו לב לכמה מירמור וכעס עבר על תושבי האח הגדול שראו את המסוק שהעלתי בישביל אורן., אבל התגובה של אורן בסוף היתה שווה הכל.

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Saturday, January 11, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.