מתוסכל?

אהוד ברק מכנה את רה"מ נתניהו "כלב"

תמונה – המחנה הדמוקרטי
אהוד ברק שנכשל בניסיונו לחזור לפוליטיקה ועבר לסחור בקנאביס רפואי, תוקף הערב בחריפות את הכרזת הסיפוח של ראש הממשלה נתניהו: "סמוטריץ' הזנב מקשקש בנתניהו הכלב"- פוליטי

על רקע הספינים הפוליטיים בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר כחול לבן בני גנץ על סיפוח בקעת הירדן לפני הבחירות או לאחר הבחירות, ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק מותח ביקורת חריפה ובוטה נגד ראש הממשלה נתניהו בראיון לעודד בן עמי בחדשות 12: "סמוטריץ' הזנב מקשקש בנתניהו הכלב"

גם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה מתח ביקורת על הכרזת גנץ וכתב: "גנץ לאזרחי המדינה מגיע תקווה ולא חיקוי – ככה לא מחליפים ראש ממשלה. סיפוח הוא חיסול כל סיכוי לדמוקרטיה ושלום. כנראה ששכחת שיש גם חיים אחרי הקמפיין. הניסיון הפתטי לקושש כמה קולות מהימין לא שווים את הרס העתיד של כולנו."

‏ח"כ הורוביץ ממפלגת העבודה מרצ וגשר הגיב: "גם גנץ במספחים. אם זו התשובה של כחול-לבן לספין החלול של הימין – זה מעיד על חוסר ביטחון. ואם זו אכן הכוונה, לספח 40% מהשטחים באופן חד-צדדי ולחסל כל סיכוי להסדר – זה מעיד על חוסר הגיון. לא יודע מה יותר חמור. כך או כך זה מבהיר מצויין שלאנשי שמאל-מרכז אין מה לחפש שם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!