תודה לכוחותינו

צפו: מחבלים זורקים מטענים ומחוסלים

הטרור העזתי: שלושה מחבלים מהג'יאהד האיסלמי חוסלו לאחר שחדרו יותר מ-300 מטרים לשטח ישראל כשהם חמושים וזרקו מטענים על לוחמי צה"ל שהתקרבו למקום - צפו בתיעוד צבאי שמפרסם דובר צה"ל

לפני זמן קצר זיהו כוחות צה"ל שלושה חשודים שחצו את גדר המערכת בדרום רצועת עזה ונכנסו לאזור מיוער במרחב הגבול. לוחמי צה"ל שקפצו לנקודה, כיתרו את המרחב והחלו בסריקות אחר החשודים שהשליכו מטען או רימון לעבר הלוחמים. הלוחמים פתחו באש לעבר החשודים, זוהתה פגיעה. לא נשקפה סכנה ליישובים.

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול: ״אני מודה לכוחות צה״ל על התגובה המהירה הערב לחדירת שלושת המחבלים מהרצועה לשטחנו. לאורך כל האירוע היינו בקשר עם הצבא, קיבלנו עדכונים שוטפים ופעלנו מול הישובים הרלוונטיים באמצעות הרבש״צים. האירוע היה בשליטה של הצבא מראשיתו ולא נשקפה סכנה לישובים. מערכות ההגנה לאורך הגבול מוכיחות את עצמן פעם אחר פעם. אין שינוי בהנחיות לתושבים. בתקווה ללילה טוב ושקט״

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.